Acai Berry – nuomonės, kaina, kur pirkti, originalus, ar tai verta?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Acai uogos yra Brazilijos „superfruit”. Jie gimtoji į Amazonės regione, kur jie yra pagrindinis maisto produktas.

Tačiau jie neseniai įgijo populiarumą visame pasaulyje ir yra giriamas už tai, kad ypač naudingas sveikatai ir gerovei.

Tai tamsiai violetinės vaisių tikrai pakuočių mitybos daug, ir ji netgi gali duoti tam tikros naudos sveikatai, įskaitant 5 aprašytos šiame straipsnyje.

Kas AreAcai Berry?

Acai uogos yra 1-colių (2,5 cm) apvalios vaisių, kurie auga ant acai palmių medžių Vidurio ir Pietų Amerikos atogrąžų miškus. Jie turi tamsiai violetinė odos ir geltona kūną aplinkinių didelę sėklą.

Kadangi jie yra duobes, pavyzdžiui, abrikosai ir alyvuogėmis, jie techniškai nėra uogų, o veikiau vaisiumi. Nepaisant to, jie dažniausiai vadinami uogomis.

Amazonės atogrąžų miškai, Acai Berry dažnai lydi maistą.

Kad padaryti juos valgomieji, jie mirkomi suminkštinti kieta išorinį odos ir sutrintos suformuoti tamsiai violetinė pasta.

Jie žemiškas skonio, kad dažnai apibūdinamas kaip tarp gervuogės ir nesaldintos šokolado kryžiaus.

FreshAcai Berry turi trumpą galiojimo laiką ir nėra ribų, kur jie auginami. Kaip eksportuoti, jie yra parduodami kaip šaldytų vaisių tyrės, džiovintų miltelių arba presuoti sulčių.

Acai uogos yra taip pat kartais naudojami skonio maisto produktų, įskaitant mažus pupelių ir ledų, o kai ne maisto daiktų, pavyzdžiui, kūno kremai yra acai aliejus.

1. Jie maistinių medžiagų tankus

Acai uogos turi unikalią maistinę profilio vaisių, nes jie šiek tiek daug riebalų ir mažai cukraus.

100 gramų šaldytų vaisių minkštimo turi taip maistinė pasiskirstymas (1):

  • Kalorijos: 70
  • Riebalai: 5 g
  • Sočiosios riebalų: 1,5 g
  • angliavandenių: 4 g
  • Cukrus: 2 gramai
  • Fiber 2 gramai
  • Vitaminas A: 15% RDI
  • Kalcio: 2% RDI

Pagal Venesuelos tyrimo, Acai Berry taip pat yra kai kurių kitų mikroelementų, įskaitant chromo, cinko, geležies, vario, mangano, magnio, kalio ir fosforo (2).

Bet kai Acai galingiausių naudą sveikatai iš augalų junginių.

Ryškiausias vienas iš jų yra antocianinų, kuris giveAcai Berry savo giliai raudonos spalvos ir veikia kaip antioksidantų kiekį organizme.

Jūs taip pat galite rasti antocianinų kitų mėlyna, juoda ir violetinė maisto produktų, pavyzdžiui, juodųjų pupelių ir mėlynės.

2. Jie Loaded su antioksidantais

Antioksidantai yra svarbūs, nes jie neutralizuoja žalingą laisvųjų radikalų poveikio visą kūną.

Jei laisvieji radikalai yra negali neutralizuoti antioksidantų, jie gali pažeisti ląsteles ir sukelti ligų, įskaitant diabetą, vėžį ir širdies ligos (3) skaičius.

Acai uogos turi neįtikėtinai didelį kiekį antioksidantų, apvadu kitas antioksidantas turtingas vaisius kaip mėlynės ir spanguolėmis (4).

antioksidanto kiekis maisto produktų yra paprastai matuojamas pagal deguonies radikalas Absorbcijos Talpa (ORAC) rezultatą.

Atsižvelgiant į acai atveju, 100 gramų sušaldytos plaušienos turi apie 15,405 ORAC, kadangi tą patį suma mėlynės turi rezultatas 4,669 (4).

Šis antioksidacinis aktyvumas ateina iš augalų junginių acai skaičius, įskaitant antocianinų (5, 6).

2008 m tyrėjai davė 12 pasninko savanoriai Acai plaušienos, acai sulčių, obuolių ar gėrimu be antioksidantų keturių skirtingų kartų ir tada išbandyti savo kraujo antioksidantų (7).

Tiek acai celiuliozės ir obuolių iškilusis dalyvių antioksidacinių lygius, tai reiškia, kad antioksidantas junginiai, esantys acai yra gerai absorbuojamas žarnyne (7).

Tai taip pat rodo, kad acai celiuliozės yra geriau šaltinis antioksidantų kaip acai sulčių.

3. Jie gali pagerinti cholesterolio kiekį

Su gyvūnais atlikti tyrimai parodė, kad Acai galėtų padėti pagerinti cholesterolio kiekį kraujyje, mažinant bendrą ir MTL cholesterolio (8, 9, 10).

Ir tai įmanoma, kad tai gali turėti panašų poveikį žmonėms.

2011 tyrimas turėjo 10 antsvoriu suaugusieji valgyti acai kokteilius du kartus per parą vieną mėnesį. Apskritai, jie turėjo mažesnę viso ir „blogojo” MTL cholesterolio ne iš studijos (11) pabaigos.

Tačiau, ten buvo keletas trūkumų šiame tyrime. Tai buvo mažas, neturėjo kontrolinę grupę ir gavo finansavimą iš pirminės tiekėjo acai.

Nors reikia daugiau mokslinių tyrimų, tai įmanoma, kad acai antocianinai gali būti atsakingas už jų teigiamą poveikį cholesterolio kiekį kraujyje, nes tyrimai susiję šis augalas junginį pagerinti DTL ir MTL cholesterolio (12).

Be to, Acai yra augalinių sterolių, kurie užkirstų kelią cholesterolio nuo absorbuoti savo kūną (10).

4. Jie gali turėti galimas priešvėžinių efektas

Nors niekas maistas yra magija skydas nuo vėžio, kai kurie maisto produktai yra žinomi sustabdyti vėžinių ląstelių susidarymo ir plitimo.

Tiek Epruwetka ir gyvūnų tyrimai parodė, šį anti-vėžio poveikio acai (13, 14, 15, 16, 17) rūšiuoti.

Pelių, acai plaušiena sumažino gaubtinės ir šlapimo pūslės vėžio (14, 15) skaičių.

Tačiau antra tyrimas pelėms nustatyta, kad ji neturi įtakos skrandžio vėžio (18) poveikį.

Tyrėjai padarė išvadą, kad Acai gali turėti vaidmenį gydant vėžį ateityje, tačiau reikia daugiau mokslinių tyrimų, įskaitant žmones.

5. Jie gali padidinti smegenų funkciją

daug augalų junginiai acai taip pat gali apsaugoti jūsų smegenis nuo pažeidimų, kaip jūs amžiaus (19).

Keletas tyrimų parodė šį apsauginį poveikį laboratorinių žiurkių (19, 20, 21, 22) natūra.

acai antioksidantai neutralizuoti žalingą poveikį uždegimui ir oksidacijos smegenų ląstelių, kurios gali neigiamai paveikti atminties ir mokymosi (21).

Vieno tyrimo, Acai net padėjo pagerinti atmintį senėjimo žiurkėmis (22).

Vienas iš būdų, kuriais smegenys lieka sveiki yra valymo iki ląsteles, kurios yra toksiškos arba nebedirba, procesas vadinamas autofagija. Tai daro kelią naujų nervai, kad sudarytų, sustiprinti komunikacijos tarp smegenų ląstelių.

Kaip jūs amžiaus, šis procesas mažiau efektyviai veikia. Tačiau, laboratorinius tyrimus, Acai ekstraktas padėjo skatinti šį „ūkio tvarkymo” atsakas į smegenų ląsteles (23).

galimi trūkumai toAcai Berry

Kadangi acai yra sveikas, antioksidantas turtingas vaisių, yra ne visai daug trūkumų valgyti jį.

Tačiau vienas žodis atsargiai yra ne pervertinti savo susijusias pretenzijas sveikatai.

Nors pradinis tyrimas yra perspektyvi, tyrimai jo poveikį žmonių sveikatai buvo nedidelis ir mažai.

Todėl, svarbu imtis teiginių apie sveikatingumą, su druskos grūdų.

Taip pat, reikia nepamiršti, kad jei jūs perkate jį kaip iš anksto perdirbti plaušienos, patikrinkite etiketėje, ir įsitikinkite, kad ji neturi ingredientų.

Kai kurie iš tyrėms turi labai didelį kiekį cukraus.

Kaip valgyti Acai

Nuo freshAcai Berry turi trumpą galiojimo laiką, jie daugiausia eksportuojami ir plačiai prieinama trijų pagrindinių formų -. Tyrės, miltelius ir sulčių

sultys yra pakrautas su antioksidantais, tačiau tai taip pat didžiausias cukraus ir trūksta ląstelienos. Nors, jei filtruojamas, sultys gali būti mažiau antioksidantų (7).

milteliai pristato labiausiai koncentruotas maistinių medžiagų, suteikiant Jums ląstelienos ir riebalų, taip pat augalų junginių.

Cela dit, tyrės yra turbūt geriausias būdas mėgautis skonio ofAcai Berry.

Kad padaryti acai dubenį, sumaišyti nesaldintą šaldytos tyrės su vandeniu ar pienu ją paversti Pochlebca-kaip bazę paviršiais.

Užpilai gali apimti griežinėliais vaisių arba uogų, kepinti kokoso riešutų dribsniai, sviestas, susmulkintų kakavos pupelių arba Chia sėklų.

Taip pat galite padaryti dubenėlį naudojant acai miltelius. Blend jį į savo mėgstamą Pochlebca receptas, tada viršų su jūsų mėgstamų papildinių.

Bottom Line

Dėl savo didelio antioksidantų kiekio, Acai Berry turime daug potencialių naudos sveikatai.

Jie pakrautas su galingas augalų junginių, kurie veikia kaip antioksidantai ir galėtų turėti naudos savo smegenis, širdį ir bendrą sveikatą.

Taip pat pristatyti sveiką riebalų ir ląstelienos, todėl juos visuotinai sveikas maistas.

Mėgaukitės acai kaip Pochlebca ar dubenį, bet saugokitės su cukrumi, kad dažnai randamų sulčių ir šaldytų tyres.

Taņa Krance Taņa
O Taņa Krance Taņa 574 artykuły
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*