Ar turėčiau prarasti svorį?

[Total: 0    Average: 0/5]

Ar turėčiau prarasti svorį?

Prieš priimdami sprendimą apie savo mitybą, patikrinkite, ar jums tai tikrai reikalinga. Patikrinkite, kiek yra problema ir ar lieknėjimas neturės neigiamos įtakos jūsų sveikatai.

Pagrindinis klausimas yra tas, ar jūs tik prarasite keletą svarų, ar KMI jau rodo nutukimą. KMI skaičiuoklė padės išspręsti jūsų problemą. Atsižvelgiant į rezultatus, planuokite tolesnius veiksmus. Ieškokite informacijos apie sveiką maistą.

Kad jūsų lieknėjimą gydymas būtų sėkmingas, perskaitykite psichologo patarimą. Svarbiausia yra teisinga motyvacija. Naudingi patarimai yra dietologijos patarimai, kurie parodys, kaip pakeisti savo mitybą, norint pasiekti numatomą Weight Loss. Vis dėlto raktas į sėkmę visų pirma yra atkaklumas.

Kaip vertinti savo svorio indeksą?

Kūno masės indeksas (KMI) gali būti apskaičiuojamas dalijant svorį kilogramais kilometrais už kvadratą (kg / m2).

Pavyzdžiui, 60 kg žmogaus, turinčio 160 cm aukštį, KMI yra: 60 / 1,62 = 23,4 kg / m2.
Rezultato aiškinimas yra toks:

  • 18,5-25 kg / m2 kūno svoris yra standartinis.
  • 25-30 kg / m2 antsvorio

rodiklis viršija 30 kg / m2 rodo nutukimą.

Patikrinkite savo liemens apskritimą – ar tai turi būti?

Epidemiologiniai tyrimai rodo, kad svarbiausias veiksnys yra įvertinti riebalinio audinio pasiskirstymą, kuris yra faktorius, lemiantis nutukimo ligų rizikos vertinimą.

Pilvo nutukimas, riebalų kaupimasis pilvo srityje yra labiausiai kenksmingas sveikatai. Šio tipo nutukimas padidina angliavandenių metabolizmo sutrikimų riziką, t. Y. Atsparumą insulinui, hiperinsulinemiją, II tipo diabetą, taip pat širdies ir kraujagyslių ligas bei aterosklerozę.

Riebalų audinys yra ne tik energijos rezervas, o manoma, kad jis išleidžia vadinamąjį “riebalinį audinį”. uždegiminiai citokinai, kurie yra atsakingi už II tipo diabeto kraujagyslių komplikacijas.

Geriausias pilvo riebalų indikatorius yra liemens apskritimas. Ji turėtų būti mažesnė nei 80 cm moterų ir 94 cm vyrams. Liemens apskritimo ilgis turi būti matuojamas viduryje tarp šonkaulių apatinio krašto ir klubo kaulo šukos viršutinio krašto.

Liemens / kūno santykis

Kitas riebalų pasiskirstymo organizme rodiklis yra juosmens / biodrolo indeksas. Ji apskaičiuojama, kai KMI yra didesnis nei 25. Šis indikatorius vadinamas WHR nuo liemens iki klubo santykio.

WHR apskaičiuojamas dalijant diržo perimetrą ties klubų perimetru. Moterims, turinčioms pilvo nutukimą, mes kalbame, kai rezultatas yra lygus arba didesnis nei 0,8, vyrams, kai rezultatas yra didesnis arba lygus 1.
Jei WHR moterims yra mažesnė negu 0,8 ir vyrų mažesnė nei 1, tada atsižvelgiama į buttokardo nutukimą.
Šlaunų perimetras matuojamas didesnio šlaunikaulio apatinės dalies lygiu.

Kūno vanduo ir riebalų kiekis

Vanduo yra apie 60% viso kūno matzeko. Tai labai svarbu tinkamam kūno veikimui. Ji reguliuoja kūno temperatūrą ir taip pat reikalinga palaikyti tinkamą tūrį ir kraujospūdį. Ji yra atsakinga už svarbių medžiagų vežimą ir dalyvauja pašalinant toksinus iš organizmo. Kasdien gėrimas apie 2 litrus skysčio.

Moterų riebalinio audinio kiekis turi būti nuo 25 iki 30%, o vyrams – nuo 18 iki 24%. Šio lygio mažinimas nėra naudingas. Riebalų audinys yra energinga medžiaga, tačiau ji taip pat dalyvauja medžiagų apykaitos transformacijose ir saugo ir palaiko tinkamus vidinius organus.

Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 558 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*