Kaip numesti svorį menopauzės metu?

[Total: 0    Average: 0/5]

Kaip numesti svorį menopauzės metu?

odchudzanie menopauza Kaip numesti svorį menopauzės metu?

Tyrimai patvirtina, kad menopauzės laikotarpis padidina riebalinio audinio kiekį. Moterys iki 50 metų dažniausiai būna klubo nutukimas, po menopauzės, dažniausiai pilvo nutukimas.

Tai dažniausiai žinomas reiškinys ir tinkamo ReAction stoka gali sukelti pilvo nutukimą, dėl kurio gali atsirasti tokių komplikacijų, kaip atsparumas insulinui, lipidų sutrikimai, hipertenzija. Norėdami to išvengti, turite keisti savo įpročius, keisti savo mitybą ir suteikti sau daugiau pratimų.

Su amžiumi mažėja energijos poreikis ir metabolizmo greitis. Tai dažnai sukelia fizinio aktyvumo mažėjimą, kuris net sveikų mitybos įpročių metu padidina kūno riebalų kiekį.

Tačiau tai nereiškia, kad po menopauzės negalite mėgautis geros formos ir siluetu.

Kodėl lengviau svorio metu menopauzėje?

Pirmas veiksnys yra lytinių hormonų koncentracijos pokytis. Jie atlieka svarbų vaidmenį tinkamai veikiant kūną. Jie veikia lipolizę ir lipogenezę, t. Y. Procesus, susijusius su riebalų sinteze ir skilimu. Šie hormonai taip pat reguliuoja biologiškai aktyvių medžiagų, kurias išskiria riebalinis audinys, gamybą, t. Y. Adipokiną: leptiną, adiponektino angiotenzino.

Yra nuomonių, leidžiančių manyti, kad menopauzės metu vartojamo maisto kiekio kontrolės hipotalamzės mechanizmai yra nereguliuojami. Didėja galanino aktyvumas, kuris dalyvauja riebalų įsisavinime, ir sumažėja neuropeptido Y aktyvumas, kuris yra susijęs su noru valgyti angliavandenius. Dėl to moterys dažniau vartoja riebalinius produktus menopauzės metu.

Pratimai būtini!

Per metus raumenų audinio kiekis mažėja. Jei mūsų gyvenime neįtraukiame daugiau fizinio aktyvumo, raumenų audinio nuostoliai bus pakeisti riebalų audiniais. Taip pat verta prisiminti, kad kuo daugiau jūs perduosite raumenis savo kūne, tuo lėtesnis jūsų metabolizmas sulėtės. Fizinis aktyvumas iš esmės apverčia apytaką. Be to, fizinis aktyvumas užtikrina kaulų masę, apsaugančią nuo osteoporozės.

READ  L-karnitinas - nuomonė apie lieknėjimo savybes

Įsitikinkite, kad turite savo plokštelę.

Moksliniai tyrimai, skirti moterų, vyresnių nei 40 metų amžiaus, mitybos prioritetų analizei, rodo, kad jie teikia pirmenybę turtingiems kalorijų produktams. Jų mityba yra prasta visaverčių angliavandenių produktų, lieso pieno, žuvies, daržovių, vaisių ir impulsų. Ypač pastarieji yra labai svarbūs moterų mitybai šiuo laikotarpiu dėl fitoestrogenų kiekio, kuris pailgina mėnesinį ciklą, palengvina simptomus, susijusius su žydi, ir gali sumažinti osteoporozės ir aterosklerozės riziką.

Net maži pokyčiai leidžia išlaikyti tinkamą kūno svorį. Jei jūsų svoris yra teisingas, jums tik reikia sumažinti savo dienos energetinę vertę 200 kcal, kad nebūtų padidėjęs svoris. Palyginimui, 200 kcal yra ekvivalentas, pvz., viena saldus baras.

Kai kurie produktai yra ypač tinkami moterims nuo 50 metų:

  • pomidorai, bananai, abrikosai, avokadai – ypač turtingi kalio kiekiai kraujo spaudimui reguliuoti
  • uogos – turtingas MaxLift maisto produktų šaltinis
  • žaliosios lapinės daržovės, tokios kaip špinatai, kopūstai, suklija, kurių sudėtyje yra kalcio ir vitamino K, kurie padeda išlaikyti tinkamą kaulų mineralizaciją
  • Riebiosios jūros žuvys: tunai, skumbrės, silkės, šprotai – puikus riebalų rūgščių n-3 PUFA šaltinis, apsaugantys nuo širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos, trigliceridų, bendrojo cholesterolio ir MTL cholesterolio frakcijų koncentracijos kraujyje sumažėjimo
  • sojos pupelės – kai kurie tyrimai rodo, kad produktai, kurių sudėtyje yra isoflavonai, tokie kaip sojos gėrimai ir tofu sūris, gali sumažinti menopauzę; tačiau, jei šeimos narys turi krūties vėžį, reikėtų pasitarti su gydytoju dėl ketinimo į dietą įvežti sojos izoflavonus.
  • angliavandenių pilna malimo produktai ir avižiniai dribsniai – yra maistinės skaidulos, kurios, kaip ir n-3 PUFA riebiosios rūgštys, sumažina bendrą cholesterolio ir MTL cholesterolio frakcijos koncentraciją ir reguliuoja virškinimo traktą,
  • pienas, jogurtas, kefyras, pasukos – labai geras kalcio ir probiotikų bakterijų šaltinis; turėtų būti parenkami riebaliniai šalutiniai produktai, pageidautina be pridėto cukraus.
READ  XTRAZEX Apžvalgos ir kaina pirkti dabar, Lietuva

Visa tai galima išgyventi

Pačios problemos sprendimas yra svarbus. Kaip moteris paprastai orientuota į menopauzę, atsakinga už menopauzės darbą šiuo laikotarpiu. Moterys, kurioms būdingas mažas pelnas, bet pabrėžia pokyčių nuostolius per šį laikotarpį, dažniausiai kenčia nuo visų nepatogumų. Moterys, turinčios didelę nuomonę apie pelną ir žemą nuomonę apie menopauzės netekimą, per ją daug sklandžiau.

Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 648 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Pakomentuok pirmas!

Palikti komentarą

Your email address will not be published.


*