Kaip numesti svorio?

[Total: 0    Average: 0/5]

Kaip numesti svorio?

odchudzanie brzucha Kaip numesti svorio?

Kaip pradėti svorio praradimą sveikai ir saugiai?

Kiekvienas lieknėjimo būdas yra atkaklumo ir aukojimo reikalas, todėl labai svarbu turėti tinkamą motyvaciją. Tendencija gyventi yra visą gyvenimą trunkanti problema, o kai mes prarandame svorį, ši tendencija yra dar didesnė. Todėl, neatsižvelgiant į mitybą, svarbu turėti savikontrolę, ilgalaikius dietos pokyčius, taip pat pakeisti gyvenimo būdą aktyvesniu. Svarbu, kad fizinis aktyvumas būtų parinktas taip, kad tai nebūtų trukdžių, bet tampa įpročiu, gyvenimo būdu. Gera idėja iš anksto parengti šėrimo planą ir jį įgyvendinti.

Kaip efektyviai numesti svorį, nepakenkiant jūsų sveikatai?

Mityba turėtų būti individualizuota. Turėtų būti pašalinti blogi įpročiai, tačiau reikėtų atsižvelgti į sveikatos būklę, mitybos nuostatas, ligas ir vaistus.

Dieta turėtų būti pagrįsta reguliariais maitinimais, nuolatiniais laikais, atsižvelgiant į įvairius maisto produktus, taip pat į tinkamą skysčių tiekimą. Svarbu skaičiuoti jūsų produktų kalorijas ir riboti jų kiekį. Kita vertus, fizinis aktyvumas turi būti pritaikytas prie jo potencialo ir palaipsniui plečiamas, pratęsiant pratimų laiką ir intensyvumą.

Kaip greitai aš galiu numesti svorį?

Geriausia prarasti 0,5-1 kg per savaitę. Norėdami tai pasiekti, turėtumėte valgyti 500-1000 kcal mažiau nei kūno poreikiai kiekvieną dieną.

Saugaus svorio mažinimo principai

Svorio padidėjimas paprastai yra ilgalaikis procesas, todėl nebijokite prarasti visų šių papildomų kilogramų per trumpą laiką. Jūsų kūnas priartės prie naujų sąlygų.

1. Nustatykite tarpinius tikslus sau.

Mažų laiptelių principas. Turėtų būti nustatyti netiesioginiai tikslai, pvz., kad svorio sumažinimas 5-10% gali būti pasiektas per 3 mėnesius. Čia verta prisiminti, kad Weight Loss ne visada vyksta tokiu pačiu tempu, kartais jūs prarandate daugiau ir greičiau, kartais mažiau ir lėčiau.

Saugi, gerai subalansuota 500-1000 kcal mityba užtikrina stabilų Weight Loss, po poilsio, ši dieta gali būti vėl naudojama.

2. Nepasiduok.

Negalima atsisakyti, net jei rezultatai nėra tokie, kaip tikėtasi. Reikėtų prisiminti, kad 10% kūno svorio mažinimas duoda daug naudos sveikatai ir taip pat gerina gerovę.

Kita vertus, labai sunku pastebėti staigius svorio svyravimus, kai vieną kartą praradote svorį ir tada grįžkite prie to, ko buvo po trumpo laiko. Dažniausiai Iojo poveikis pasireiškia žmonėms, kurie, baigę mitybą, grįžta prie senų mitybos įpročių.

Svarbu

Pakartokite šį procesą vėl ir vėl. Nuostabi dieta išlieka nutukimas, o dar vienas bandymas numesti svorį tampa vis sudėtingesnė.

Saugiausias būdas numesti svorio yra valgyti dietą prižiūrint gydytojui, dietologui ir fizioterapeutui. Toks lieknėjimas yra lengvesnis ir sukelia ilgalaikius padarinius.

Kaip išvengti „jo-yo“ poveikio – ką daryti, kad vėl nebūtų antsvorio?

Lieknėjimo metu kūnas naudojamas neigiamam energijos balansui. Metabolizmas mažėja. Šiuo atveju, net jei mažai padidinsite energijos dozes, tai padidins svorį.

Po sėkmingos dietos negalėsite grįžti prie senų įpročių. Jūs turite nuolat kontroliuoti savo svorį.

Pastaba

Jie yra svarbūs siekiant ilgalaikio efekto Weight Loss:

  • supratimas apie ilgalaikio gyvenimo būdo pasikeitimo poreikį
  • maisto vartojimo ir fizinio aktyvumo savikontrolė
  • valgymo reguliarumas
  • spręsti stresą ir trūksta maisto ramybės
  • gerinti gerovę pasitelkiant teigiamą savigarbą
  • teigiamas socialinės paramos poveikis – šeima, draugai ar savipagalbos grupė
Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 574 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Pakomentuok pirmas!

Palikti komentarą

Your email address will not be published.


*