Kunigaikščio dieta

[Total: 0    Average: 0/5]

Kunigaikščio dieta

dieta dukana Kunigaikščio dieta

Dukano dieta yra viena iš populiariausių dietų. Bet ar baltymų dieta yra veiksmingesnė nei kitų, ar tai sveikas sprendimas, ir kaip tyrimai susiję su šia dieta?

Įvadas

Nutukimas yra lėtinė liga, kuri išlieka savaime. Tai iš esmės yra teigiamo energijos balanso rezultatas. Bendras skanių ir labai kalorinių maisto produktų prieinamumas, taip pat žymiai sumažėjęs fizinis aktyvumas skatina jį nuo ankstyvo amžiaus. Visa tai padidina nutukusių žmonių skaičių. Manoma, kad 22 proc. Suaugusiųjų JAV yra nutukę, ir manoma, kad jei dabartinės tendencijos tęsis ir 2030 m., 51 proc. Visų gyventojų bus nutukę. Tas pats pasakytina ir apie nutukimą Europoje, kur per pastaruosius 10 metų nutukusių žmonių skaičius išaugo net 10 ar net 40 proc. Lenkijoje nuo 2003 iki 2005 m. Nutukimas paveikė apie 20,6% vyrų ir 20,2% moterų, o iki šiol šie skaičiai labai išaugo.

Taip pat didėja nutukimo sukeltų ligų atvejų skaičius, daugiausia: II tipo cukrinis diabetas, lipidų sutrikimai, širdies ir kraujagyslių ligos, miego apnėjos sindromas, vėžys, nealkoholinė kepenų steatozė, hormoniniai sutrikimai, lokomotorinės sistemos ligos, emociniai sutrikimai . Nutukimas ne tik sumažina gyvenimo komfortą, bet ir sutrumpina jo ilgį. Taigi, nutukimas ir jo pasekmės yra rimta sveikatos ir socialinė problema, kuri kelia didelę naštą visų valstybių sveikatos biudžetams. Buvo įrodyta, kad padidėjusios išlaidos nutukusio asmens gydymui yra tiesiogiai proporcingos nutukimo laipsniui. Asmenims, kurių KMI 30-34,9 kg / m2, jie padidėja 25%, asmenims, kurių KMI yra 35-39,9 kg / m2, ir 100% žmonėms su KMI didesniu nei 40 kg / m2, palyginti su žmonėmis, kurių kūno svoris yra normalus .

Veiksniai, veikiantys liekninamojo gydymo veiksmingumą

Prevencijos čia nepakanka. Daugelis tyrimų parodė, kad antrus gydymo metus pacientų svoris vėl didėja. Tai gali būti rezultatas, nes nesilaikoma rekomendacijų, tačiau nekeičiama dieta, taip pat netinkama mityba, dėl kurios nepasireiškia sotumas arba sumažėja kūno svoris be riebalų ir metabolizmas sulėtėja. Liekninamojo gydymo poveikį ir trukmę įtakoja daugelis išorinių ir vidinių veiksnių.

Daugelis žmonių mano, kad Weight Loss yra sėkmė. Vis dėlto tikra sėkmė yra išlaikyti 10% organizmo mažėjimą ilgesnį laiką, be 2 metų trukmės poveikio, dėl kurio 50% padidėja galimybė išlaikyti pagamintą kūno svorį. Patikimų duomenų apie veiksmingą kūno mažinimą surinkimas yra sudėtingas, nes žmonės su poveikiu nenori pripažinti. JAV atliktame tyrime buvo nustatyta, kad maždaug 35% žmonių priauga svorio per pirmuosius metus po gydymo pabaigos, 59% išlaiko poveikį ir dar 6% mažina jo poveikį. Žmonėms, kurių teigiamas poveikis išliko, ši sėkmė priklausė nuo jų dietos tęsimo, pusryčių valgymo, didesnio fizinio aktyvumo ir nuolatinio svorio kontrolės. Tik 13% žmonių išlaikė mažesnį kūno svorį daugiau nei 10 metų. Lenkijos tyrimai parodė, kad po 5 metų 30 proc. Žmonių sumažina kūno svorį ir po 10 metų – tik 10 proc.

Veiksniai, lemianti Weight Loss gydymo neveiksmingumą, dabar gerai žinomi. Svarbiausia čia yra motyvacija, jei ji trūksta, tada kova su nutukimu yra pasmerkta nesėkmei. Motyvacijos mažėjimą gali sukelti atsisakymas mėgstamų patiekalų, radikaliai keisti savo gyvenimo būdą, metodo išnaudojimas šeimos ar draugų, arba įtikinimas valgyti dalykus, kurie yra pašalinti iš savo dietos ar dirbti su maistu. Mažėjanti motyvacija lemia, kad vis dažniau rekomendacijos yra sugadintos, todėl kūno svoris didėja. Dažnai švietimo lygis ir socialinė padėtis yra svarbūs, o jeigu gydytojas ar dietologas to neatsižvelgia, sunku pasiekti sėkmę. Galite tiesiog neturėti finansinių priemonių, kad galėtumėte laikytis rekomendacijų arba tiesiog nesuprantate.

Kodėl nutukę žmonės ieško stebuklingos dietos?

Svarbus veiksnys siekiant ilgalaikio poveikio yra lūkesčių realybės klausimas. Daugelis žmonių turi tokius nerealius lūkesčius, jie tikisi greito svorio mažinimo, o jei tai neveikia, jie greitai nutraukia gydymą. Todėl svarbu suprasti, kokios realios galimybės, kaip greitai Weight Loss yra įmanomas ir kokiu lygiu. Greitai Weight Loss yra mažiau tikėtina, kad tai ilgalaikis poveikis ir tai nėra naudinga medicinai. Savaitinis Weight Loss neturėtų viršyti 1 kg. Sveikatos būklės pagerėjimą užtikrina Weight Loss 10% per 3-6 mėnesius. Svarbu išlaikyti poveikį mažiausiai 6 mėnesius. Vėliau jūs turėtumėte imtis kito gydymo etapo, sumažindami svorį dar kilogramu. Dėl to dienos energijos poreikio sumažinimas siekia 600 kcal.

Tačiau noras atsikratyti perteklinių svarų greičiau reiškia, kad pacientai, ir dažnai gydytojai patys, ieškote dietos tai užtikrinti. Paprastai tai yra dėl to, kad trūksta žinių apie poveikį sveikatai. Per pastaruosius kelerius metus daugelis tokių dietų pasirodė kaip stebuklai. Kai kurie iš tikrųjų leidžia svorio mažinimą per trumpą laiką, tačiau jie nėra be defektų. Populiariausias yra vienos sudedamosios dietos, tokie kaip dramblys Dieta ir dramblys dramblys dietos. ryžių, pieno ar Brassica – monotoniškas, todėl trūkumas mineralų ir vitaminų, mažinančių riebalų be kūno svorį, todėl greitai efekto IO-yo po jų užbaigimo. Taip pat populiari Mayo dieta, draudžianti vaisių ir grūdų produktų vartojimą, Atkinso dietą, kurioje yra daug riebalų, o tai padidina aterosklerozės riziką, South Beach dieta, dėl kurios yra didelių vandens nuostolių, Kopenhagos dieta , kuris įamžina blogus mitybos įpročius, bei gryninimo dietų, kurios sutrikdyti pagrindinių sistemų funkcionavimą.

Tačiau nė viena iš šių dietų naikina nutukimą, nors daugelis iš pradžių teikia teigiamą Weight Loss. Neseniai “Dukan” dieta pirmą kartą buvo įtraukta į populiariausių dietų sąrašą.

Tačiau nedelsiant reikia pabrėžti, kad nėra tyrimų, kurie patvirtintų aukščiau minėtų dietų ilgalaikį poveikį sveikatai. Atskirais tyrimais buvo pranešama tik apie lipidų ir insulino kiekį kraujyje, o teigiamas poveikis buvo didesnis dėl bendro Weight Loss, palyginti su dieta, kuri buvo stebima.

Ar baltymų turtingas dietos yra veiksmingesnės nei kitos dietos?

Tyrimo metaanalizė parodė, kad dieta su dideliu baltymų kiekiu sukelia didesnį svorio sumažėjimą negu dieta su mažu baltymų kiekiu, tačiau tai, kad ji yra prisotinta, vis dėlto yra ginčytina. Parodyta, kad trumpalaikis didelės proteinų dietos taikymas sumažėjus angliavandenių kiekiui suteikia geresnį poveikį ir didesnį sotumo poveikį nei dieta, pagrįsta vidutiniu angliavandenių kiekiu. Tačiau atsitiktinių imčių tyrimas tokių santykių nebėra.

2009 m. Buvo paskelbti tyrimų rezultatai, kuriuose įvertinta 4 dietos, kurių sudėtyje yra skirtingų riebalų, baltymų ir angliavandenių kiekio. Po 6 mėnesių kūno svoris buvo maždaug 7% visose grupėse, o kūno masės padidėjimas per 12 mėnesių po dietos nutraukimo taip pat niekuo nesiskyrė. Visose grupėse po 2 metų Weight Loss buvo apie 3 kg. Sotumo ar bado jausmas nesiskyrė, pasitenkinimas mityba ir poveikis buvo panašūs. Taigi buvo parodyta, kad dieta, kuri turi įtakos poveikiui, bet tik neigiama kaloringumo pusiausvyra, nėra dietos sudėtis.

Ar “Dukan” dieta yra sveika ir efektyvi lieknėjimo dieta?

Kaip jau minėta, Dukano dieta dabar yra populiariausios. Tai yra didelės baltymų rūšies dieta. Tai reklama kaip saugiausias ir veiksmingiausias būdas atsikratyti per didelio kūno svorio. Tyrime nustatyta, kad didžiausias baltymų kiekis yra 30%, kur rekomenduojama tik 14%, o Duke’o dietoje baltymų kiekis dietoje yra dar didesnis.

Kunigaikščio dieta: 1 etapas

Pirmasis etapas trunka 7 dienas. Šiuo metu draudžiama valgyti daržoves, kruopas, makaronus, duoną, o vienintelis pluošto šaltinis gali būti saldainių šaukštas. Analizuojant šiuo metu leidžiamas produktų grupes, galima pastebėti, kad mėsos ir pieno produktų su mažu riebumu kiekis yra rekomenduojamas vartoti, tačiau žąsų, kepenų, inkstų, kiaušinių leidžiama vartoti (be apribojimų). Todėl tai yra baltymų riebalų stadija, kurioje ypač daug sočiųjų riebalų. Tai sukelia ketonus pasirodyti kraujyje ir šlapime, o tai reiškia, kad riebalai naudojami energijai gaminti, o ne gliukozei. Centrinė nervų sistema energiją gauna iš ketonų, o tai sumažina bado jausmą, tačiau gali atsirasti koncentracijos problemų ir atsirasti nuovargis. Ši būsena atrodo panaši į neįprastą diabetą, kuriame taip pat pastebimas kūno svorio sumažėjimas. Tai yra ketonai, kurie yra atsakingi už tokį įspūdingą pradinį gydymo etapą. Jei esate kunigaikščio dieta, galite pastebėti, kad jūsų oda turi nemalonų kvapą.

Ši dieta, nepaisant rekomendacijų vartoti mažai riebalų produktus, iš tikrųjų yra labai turtinga riebalų, kurių kiekis viršija rekomenduojamus standartus, ypač kalbant apie sočiųjų riebalų rūgščių ir cholesterolio kiekį. Be to, pluošto trūkumas gali sukelti vidurių užkietėjimą.

Kunigaikščio dieta: 2 etapas

Antrojo Dukano dietos etapo metu yra laikoma 1 kg Weight Loss per savaitę, todėl ji panaši į tai, ką siūlo tipinės dietos. Ketozės būklė vis dar išlieka, kaip ir pirmasis etapas, tačiau taip pat galima valgyti daržoves, tačiau kai kurie iš jų vis dar draudžiami, pavyzdžiui, pupelės, žirniai, avys, lęšiai, kurie yra šaltinis augalinių baltymų. Koks yra keistas kukurūzų krakmolas yra priimtinas, bet jūs vis dar negalite valgyti duonos, miltų, kuriuose yra pluošto. Galite valgyti 2 šaukštus sėlenų, o tai reiškia, kad ląstelienos kiekis vis dar per mažas, o tai sulėtina žarnyno judrumą, palengvina cholesterolio įsisavinimą. Pirmasis etapas trunka tik 7 dienas, o antrasis – net kelis mėnesius. Viskas priklauso nuo to, kiek žmogus nori prarasti. Tai gali sukelti komponentų, daugiausia kalcio, mikro ir makro trūkumą, kurio sudėtingumas yra toks didelis baltymų kiekis. Kita vertus, ketozė palengvina jos išsiskyrimą iš kaulų, o tai gali lemti kaulų masės praradimą ir dėl to osteoporozės vystymąsi. Vitamino C dietos trūkumas gali sukelti geležies absorbcijos sutrikimus, ypač žmonėms, kurie valgo naminius paukščius, o ne jautieną. Šiame etape rekomenduojama gerti 1,5 l skysčių per parą, gėrimai su saldikliu ir saldiklis gali būti naudojamas ir saldinimui. Dažniausiai naudojamas saldiklis yra aspartamas (E951).

Plonojoje žarnoje chimotripsino įtaka neurotoksinis metanolis susidaro iš aspartamo, po oksidacijos formos skruzdžių rūgšties ir formaldehido. Abu šie junginiai turi didelę hepatotoksinį, širdies ir kraujagyslių bei nefrotoksinį poveikį. Formaldehidas taip pat pažeidžia DNR struktūrą ir yra kancerogeninis ir teratogeninis junginys. Be to, termiškai apdorojant ar saugant produktus aspartamu, susidaro junginiai, kurie gali palengvinti navikų vystymąsi.

Kunigaikščio dieta: 3 etapas

Hercego dietos III etapas trunka 10 dienų už kiekvieną dietos metu prarastą kūno svorį. Taigi, jei asmuo praranda 10 kg, trečiasis etapas trunka 100 dienų, jei 20 kg – 200 dienų. Šiame etape pluošto kiekis padidinamas iki 3 šaukštų sėlenų, 2 griežinėliais iš grūdų duonos, daržovių, vienos porcijos vaisių per dieną. Tačiau dėl to vartojimas vis tiek bus mažesnis už rekomenduojamą. Rekomenduojama valgyti 40 g geltonojo sūrio, kepta kiauliena ir kiaulienos kumpio. Dukart per savaitę jūs galite turėti karališką šventę, kurią sudaro tai, kad galite pasiekti savo mėgstamą sūrį, kiaulienos kotletą, torto su šokoladu, ledais ir stikline vyno. “Šventės” principas yra paprastas, jūs galite valgyti viską, ko jums patinka, nėra kiekio apribojimų, bet jūs galite įdėti jį ant plokštelės tik vieną kartą. Tačiau tai reiškia, kad jūs turite patirti vienos dienos grynosios baltymų savaitės pasekmes. Tai gali paskatinti sugrįžti prie senų mitybos įpročių.

Skaidulos trūkumas gali skatinti kolorektalinį vėžį. IV fazėje, kuri vadinama stabilizacijos faze, rekomenduojama grįžti į normalią mitybą, tačiau išlaikant “gerus” mitybos įpročius, įgytus gydymo metu. Šoko gydymas, t. Y. Baltymų diena, turėtų būti vartojamas kartą per savaitę likusiai jūsų gyvenimo daliai. Tačiau visa tai lieka ties tuo, kad po pirmųjų dviejų etapų monotonijos ir 3 etapo karališkųjų švenčių dauguma žmonių grįš į savo seną valgymo būdą, o vienas baltymų diena per savaitę negalės kompensuoti svorio padidėjimas ir yo-yo poveikis, kuris atsiras, net jei dieta reklamuojama kaip tokia, kuri neleidžia sugrįžti prie seno svorio.

Dukano dieta, inkstų ir kepenų ligos

Baltymų metabolizmas vyksta daugiausia kepenyse, o galutinis produktas yra karbamidas, kuris išsiskiria inkstais. Turtinga baltymų dieta lemia teigiamą azoto pusiausvyrą ir padidina amoniako bei karbamido kiekį, o tai kelia ypatingą įtaką pažeistoms kepenims ir inkstams. Kepenų ir inkstų ligoms rekomenduojama vartoti netinkamą baltymų dietą.

Labai dažnai žmonės su nutukimu susiduria su nealkoholinių riebalų kepenų liga. Tai progresuojanti liga, ji prasideda nuo paprastos kepenų steatosos, tada virsta steatohepatitu, kol tampa ciroze. Įkvėpus ją kunigaikščio dietos metu, galima greičiau pažengti ligą.

Pirmoji ir antroji Dukano dietos etapai turi ypač neigiamą poveikį inkstams ne tik inkstų ligų atveju, bet ir žmonėms, sergantiems hipertenzija ar 2 tipo cukriniu diabetu. Vien tik nutukimas yra našta, dėl kurios gali atsirasti inkstų liga, o kunigaikščio dieta sustiprina šią riziką.

Metinė dietos, kurios baltymų kiekis yra 33%, vartojimas neigiamai neveikia sveikų žmonių inkstų, tačiau dietos hercogui baltymų kiekis, ypač pradiniame etape, yra daug didesnis. Be to, jį vartoja ne tik sveikos inkstai, bet ir žmonės. Todėl galima daryti išvadą, kad Dukano dieta gali paspartinti inkstų degradaciją lėtinės inkstų ligos atveju, įtaką daro ir tai, kad mityba yra daug fosfatų.

Santrauka

Nors trūksta Hercego dietos poveikio sveikatai tyrimų, tai neatitinka sveikos mitybos rekomendacijų. Visų pirma, siekiant užkirsti kelią išeminės širdies ligoms, rekomenduojama vartoti daržoves ir vaisius, augalinius aliejus, minkštus margarinus, visą grūdų duoną ir kitus produktus iš nerafinuotų miltų. Tačiau prevencinės rekomendacijos dėl 2 tipo cukrinio diabeto yra valgio šilumingumo mažinimas, riebalų ir produktų su aukštu glikemijos indeksu mažinimas, o kiekvieną 1000 kalorijų vartojama 14 g maisto ląstelių.

Rekomendacijos sveikiems žmonėms apie suvartotų baltymų kiekį -10 max 15%, angliavandeniai -55-75%, riebalai nuo -15% iki 30%, siekiant užkirsti kelią lėtinių ligų vystymuisi. Hercego dieta nerekomenduojama, todėl gydytojai neturėtų rekomenduoti, nes tai gali labai paveikti jūsų sveikatą. Svorio mažinimas nėra savitikslis, tai yra gerinti sveikatą ir gyvenimo kokybę bei jį išplėsti. Manoma, kad, kaip ir kitos nuostabios dietos, Dukano dieta greitai praranda savo populiarumą. Daugeliu atvejų stebuklas apsaugo nuo katastrofiškų dietų padarinių tuo, kad jie nėra griežtai laikomasi. Gydytojai yra įpareigoti įspėti pacientus apie dietos, kurios nebuvo moksliškai įrodyta, veiksmingumo ir saugumo pasekmes.

Dietologo komentaras

Dukano baltymų dieta šiuo metu yra labiausiai populiari baltymų dieta. Jo pagrindinis tikslas yra suvartoti daug baltymų, nedaug riebalų ir neįtraukti angliavandenių.

Nuomonės apie šią dietą yra skirtingos, dažnai ekstremalios. Tai veda į ketozę, nes organizmas yra priverstas gaminti energiją iš riebiųjų audinių. Smegenys, kurios natūraliomis sąlygomis maitina gliukozę, taip pat priverstos išskirti energiją iš ketoninių junginių. Tai lemia jo nepakankamą mitybą.

Dėl padidėjusio baltymų kiekio organizme gaminami dideli homocisteino kiekiai iš mino rūgšties-metionino, kuris prisideda prie MTL koncentracijos didėjimo ir sustiprina laisvųjų radikalų aktyvumą. Padidėjęs MTL gali prisidėti prie kraujagyslių aterosklerozės. Viršutinantis baltymas taip pat gali sukelti kūno dehidrataciją, magnio ir vitaminų B praradimą.

Amoniakas, aminorūgščių metabolizmo šalutinis produktas, turi rūgštinantį poveikį organizmui. Kad jis neutralizuotų, iš kaulo išsiskiria kalcis, kuris savo ruožtu gali sukelti osteoporozės vystymąsi. Viršutinantis baltymas kelia kepenų įtampą, kuri yra atsakinga už kūno detoksikaciją. Tačiau pernelyg mažai angliavandenių sukelia inkstų silpnumą, nes angliavandeniai yra pagrindinis jų darbo kuras.

Nors tai kenkia, Dukan dieta yra labai populiari, daugiausia todėl, kad ji leidžia jums labai greitai prarasti svorio. Tačiau reikia prisiminti, kad tai daugiausia dėl vandens, o ne riebalų, praradimo.

Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 558 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*