L-karnitinas – nuomonė apie lieknėjimo savybes

[Total: 0    Average: 0/5]

L-karnitinas – nuomonė apie lieknėjimo savybes

Kas yra L-karnitinas?

l karnityna plus olimp labs 300x200 L karnitinas   nuomonė apie lieknėjimo savybes

l-karnitinas ir “Olympus” laboratorijos

L-karnitinas yra natūraliai atsirandanti ir svarbi maistinė medžiaga energijos konversijos procese. Ji perneša riebalus į mitochondrijas, plačiai žinomas kaip ląstelių krosnys. Čia energija gaunama iš riebalų rūgščių. Be L-karnitino riebalų rūgštys negali judėti. Taigi, energija turi būti tiekiama širdies, raumenų ir kepenų minų organams. L-karnitinas vaidina svarbų vaidmenį organizme šiais būdais: …………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ..

  • energijos gamyba iš riebalų,
  • Suteikiant konkurencinių sportininkų ištvermę,
  • parama regeneracijai po mokymo,
  • energijos tiekimas širdžiai ir imuninėms ląstelėms,
  • išvengti ankstyvo nuovargio mokymo metu.

Kur L-karnitinas pasireiškia žmogaus organizme?

Kūne yra apie 20-25 g L-karnitino. Ląstelės ir organai su dideliu energijos poreikiu reikalauja didelės L-karnitino koncentracijos, nes be jos jie negali tinkamai veikti. Kūnas gali gaminti nedidelius jo kiekius, tačiau tam, kad taip atsitiktų, reikia prekursorių – lizino ir metionijos bei kofaktorių – revitus. C, B3, B6 ir geležies. Nepakankamas vienos iš šių sudedamųjų dalių kiekis riboja organizmo gebėjimą gaminti L-karnitiną.

Kur mūsų maiste yra L-karnitinas?

l karnityna w mega kapsułkach 144x300 L karnitinas   nuomonė apie lieknėjimo savybes

l-karnitinas mega kapsulėse

L-karnitinas yra maiste. Raudonoje mėsoje yra daug L-karnitino. Jo mažesni kiekiai yra žuvis, paukštiena ir pienas. Kūdikiai vartoja L-karnitiną iš motinos pieno. Augaliniai produktai turi mažiausią kiekį L-karnitino. Vidutiniškai kasdien sunaudojama nuo 100 iki 300 mg L-karnitino.

L-karnitino pasireiškimas maiste:

  • Žaidimas, jautiena 100-220 mg / 100 g
  • Kiauliena, triušiena 20-30 mg / 100 g
  • Naminiai paukščiai 6-30 mg / 100 g
  • Žuvis 6-20 mg / 100 g
  • Dešra 1-20 mg / 100 g
  • Pienas, sūris, pieno produktai 1-10 mg / 100 g
  • Grybai 1-5 mg / 100 g
  • Vaisiai, daržovės, riešutai 0-1 mg / 100 g

Kas turėtų naudoti L-karnitiną?

L-karnitinas yra būtinas, ypač padidėjusio fizinio aktyvumo ir streso metu. Dėl savo poveikio sveikatai daugelis žmonių gauna papildų, kurių sudėtyje yra: ..

  • didelio našumo sportininkai, žmonės, kurie sportuoja kaip hobis,
  • žmonių lieknėjimas
  • nėščios ar krūtimi maitinančios moterys
  • vyresnio amžiaus žmonių,
  • vegetarai ir žmonės, kurie valgo labai mažai mėsos,
  • asmenys, norintys išlaikyti ar pagerinti savo sveikatos būklę.

Kokia yra L-karnitino nauda sportininkams?

l karnityna shot 300x237 L karnitinas   nuomonė apie lieknėjimo savybes

l-karnitino šūvis

Yra daug mokslinių įrodymų, kad L-karnitino papildai turi teigiamą poveikį sportininkams ir aktyviems žmonėms. Tai daugiausia yra apie padidėjusią ištvermę, susijusią su nuovargio jausmo vilkimu, kūnas taip pat atsinaujina greičiau. Be to, sportininkai, kurie naudoja L-karnitiną, po treniruotės pastebėjo mažesnį laisvųjų radikalų kiekį, sumažino audinių pažeidimus ir mažiau raumenų rūgštingumą. L-karnitinas taip pat pagreitina riebalų deginimą, mažina aminorūgščių suskaidymą ir stimuliuoja baltymų sintezę, kuri padeda kurti be riebalų kūno masę. Galima sakyti, kad L-karnitinas suteikia organizmui tam tikrą mokymą. Tai padidina pasitenkinimą fizinio aktyvumo metu, o greitesnį mokymąsi taip pat galite padidinti.

Ar L-karnitinas laikomas dopingo agentu?

L-karnitinas neturi dopingo agento statuso, todėl jis nėra įtrauktas į dopingo medžiagų sąrašą. Tai labai natūrali maistinė medžiaga, kuri randama tiek maiste, tiek žmogaus organizme. Tačiau jis palaiko sportininkus padidėjusių pastangų metu. L-karnitinas naudojosi geriausi 1980 m. Olimpinių žaidynių sportininkai, ir daugelis sportininkų vis dar atlieka.

Ar L-karnitinas padės jums prarasti svorį?

l karnityna w płynie 222x300 L karnitinas   nuomonė apie lieknėjimo savybes

skystas l-karnitinas

L-karnitinas, dėl jo veikimo organizme, gali būti ilgalaikis lieknėjimo agentas. Tačiau verta paminėti, kad vien L-karnitino naudojimas nesumažins svorio. Moksliniai tyrimai parodė, kad L-karnitino vartojimas kartu su dietos mažinimu kalorijų kiekiu, taip pat fizinio aktyvumo įvedimas padeda pasiekti optimalų svorį. Kadangi tai pagreitina riebalų deginimo procesą, jei su jomis suvartojamas, jis užtikrina, kad jie sudegtų ir nesikauptų kūne riebalinio audinio forma. L-karnitinas taip pat gali sumažinti lipidų kiekį kraujyje. Be to, tyrimai su gyvūnais parodė, kad L-karnitinas gali sumažinti bado jausmą, dėl ko sumažėja suvartoto maisto kiekis.

Koks yra L-karnitino vaidmuo širdyje?

Širdis nuolat veikia ir yra svarbiausias organas. Net 70 proc. Energijos, reikalingos jo darbui, gaunama iš riebalų rūgščių. Dėl šios priežasties širdyje yra daug L-karnitino. Tačiau jis negali jo gaminti atskirai, todėl tai priklauso nuo šio ingrediento tiekimo krauju. Tyrimai patvirtino teigiamą L-karnitino poveikį širdies ligoms, ypač aritmijoms ir riebalams. Taigi ši medžiaga padeda išlaikyti širdį geros būklės.

Ar L-karnitinas gali būti vartojamas nėštumo metu ir maitinant krūtimi?

L-karnitino paklausa padidėja nėštumo metu ir maitinant krūtimi. Tai negali būti užtikrinta tradicine dieta. Didelį L-karnitino kiekio sumažėjimą organizme galima stebėti jau 12-tą nėštumo savaitę. Todėl tikslinga šią medžiagą papildyti.

Kodėl vyresnio amžiaus žmonėms sunku suvartoti pakankamai L-karnitino?

l karnityna trec nutrition 182x300 L karnitinas   nuomonė apie lieknėjimo savybes

l-karnitino trec mityba

Kūno gebėjimas formuotis L-karnitinas su amžiumi mažėja. Be to, vyresnio amžiaus žmonės mažina mėsos vartojimą, dėl ko sumažėja L-karnitino vartojimas. Su amžiumi, jis taip pat sulėtino riebalų metabolizmą, dėl kurio susidaro jų kaupimasis. Suskaidomi raumenis formuojantys baltymai, kurie sumažina raumenų masę. L-karnitino tiekimas organizmui gali paskatinti riebalų deginimą, todėl patartina papildyti šią medžiagą vyresnio amžiaus žmonėms, nes tai leidžia ilgiau išlaikyti jėgą ir gyvybingumą.

Ar augalams gali atsirasti L-karnitino trūkumas?

Vegetariška dieta turi mažą L-karnitino kiekį, o dietoje yra keletas pirmtakų, kurių jūsų kūnas turi pati paruošti. Todėl vegetarai mažina L-karnitino kiekį, o tai rodo greitesnis nuovargis, sumažėjęs efektyvumas. Carnipure L-karnitinas gaunamas fermentuojant ir nėra ekstrahuotas iš mėsos, todėl jis idealus vegetarams.

Kaip vartoti L-karnitiną?

L-karnitinas turi būti vartojamas ryte, pietų metu arba popietės pradžioje. Žmonės, kurie sportuoja, turėtų juos paimti maždaug 30-60 minučių iki planuojamos pratybos. Negalima naudoti šios medžiagos prieš miegą arba apskritai vakare, nes ji gali paskatinti kūną, sukelianti nemigą. L-karnitinas vartojamas 500-1000 mg dozėmis valgio metu arba po jo.
L-karnitinas Carnipure yra vandenyje tirpi medžiaga, todėl per daug vandens išsiskiria inkstai.

L-karnitinas geriausiai veikia kartu su ištvermės treniruotėmis!

Ar L-karnitinas turi šalutinį poveikį?

L-karnitinas yra medžiaga, kuri pasireiškia mūsų kūne ir todėl yra saugi valgyti. Jis gali būti naudojamas ilgą laiką, nerizikuojant dėl šalutinių poveikių. Saugios dozės žmonėms yra 2 g per parą.

Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 558 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*