Lieknėjimo dietos

[Total: 0    Average: 0/5]

Lieknėjimo dietos

Nutukimas yra medžiagų apykaitos sutrikimas, kuris dabar tampa epidemija. Tai yra būklė arba, tiksliau, daugiafaktorinė liga, daugiausia dėl genetinių ir aplinkos polinkių. Nutukimas yra susijęs su mažesniu fiziniu aktyvumu kartu su perdirbtais maisto produktais, turinčiais didelę kaloringumo vertę.

Nutukimas kelia pavojų daugelio kitų ligų, ypač širdies ir kraujagyslių ligų, diabeto, navikų, kurie yra ligos, kurios šiuo metu sukelia daugiausia mirčių. Be to, nutukimas ir šios ligos sumažina komfortą ir vidutinę gyvenimo trukmę. Štai kodėl taip svarbu užkirsti kelią nutukimui ir antsvoriui bei efektyviai juos gydyti.

Kiekvieną pacientą reikia gydyti atskirai. Gydant nutukimą reikia atsižvelgti į amžių, lytį, amžių, nutukimo tipą, taip pat į medžiagų apykaitos sutrikimų tipus, tokius kaip diabetas, dislipidemija ir hipertenzija. Pagrindinis nutukimo gydymo prielaidas yra pasiekti neigiamą kasdienį energijos balansą. Tai reiškia mažiau maisto ir daugiau fizinio aktyvumo. Tik jei kalorijų sumažinimas nėra patenkinamas, gali būti imamasi farmakologinių priemonių ir, vadinamosios “kalorijų mažinimo” atveju, galima išvengti kalorijų vartojimo mažinimo. milžiniškas nutukimas, chirurginis gydymas. Gydymas turi būti atliekamas sistemingai ir vidutiniškai, svorio mažinimas turi būti nuo 5 iki 15% per 3-6 mėnesius.

Gydymas nutukimu pirmiausia yra mažinti energiją. Kadangi sunku prisitaikyti prie dietos ir gyvenimo būdo pokyčių, vis dar ieškoma naujų metodų, įskaitant bet kokią “stebuklo dietą” ir “stebuklingas priemones”. Deja, tai tik fantazijos, nėra tokių nuostabių būdų, tačiau niekas jų dar neatsirado. Daugelis dietų neatitinka dabartinių sveikos mitybos rekomendacijų ir gali būti kenksmingos. Labiausiai kenksmingi yra vienkomponentės dietos, baltymų riebalų dietos, atskiros dietos ir bado dietos.

Mažos energijos dietos

Kad sumažintumėte kūno svorį, rekomenduojama vartoti moterims 1000-1200 kcal per dieną ir vyrams 1400-1800 kcal per dieną.

Neigiamas energijos balansas 500-1000 kcal per dieną gali sukelti Weight Loss maždaug 0,5-1 kg per savaitę. Tačiau tinkama mažos energijos dieta turi atitikti sveikos mitybos principus. Todėl jame turi būti pakankamai baltymų, angliavandenių ir riebalų, turtingas vitaminais ir mineralais. Rekomenduojami kiekiai yra: 25-30% riebalų, iš kurių mažiau kaip 7% sočiųjų riebalų rūgščių, 15% baltymų ir apie 50-60% angliavandenių.

Siūloma sumažinti suvartojamą gyvūninių riebalų ir didelio GI angliavandenių maisto produktų maistą mažai energijos ir tuo pačiu metu gerti daugiau vandens ir valgyti daugiau daržovių. Daržovės yra vertingas vitaminų, mineralų, flavonoidų ir skaidulų šaltinis. Pastaroji sudedamoji dalis yra ypač rekomenduojama, nes ji verčia mus greičiau girti, o gliukozės absorbcija mažėja ir koncentracija po valgio, o tai savo ruožtu leidžia mums išskirti mažiau insulino. Tirpusis skaidulos taip pat sumažina cholesterolio ir trigliceridų kiekį serume. Svarbiausias dalykas yra sumažinti hiperinsulinemiją, nes insulinas padidina apetitą, todėl jis skatina gliukozės vartojimą iš riebalinio audinio, tuo pačiu sumažindamas jo vartojimą raumenyse, o tai yra veiksnys, kuris apsunkina lieknėjimą.

Neteisingas produktų pasirinkimas dietos metu gali sukelti vitaminų ir mikroelementų trūkumus.

Naudojant mažai energetinę dietą, galima sumažinti kūno svorį 10% pradinio svorio. Tačiau kuo ilgiau jis naudojamas, tuo mažesnis bus svorio sumažinimas. Po kelerių metų taip pat galima grįžti į pradinę masę.

Labai mažos energijos dietos

Jei mažos energijos dieta nesukelia laukiamo poveikio, gali būti naudojama labai maža energetinė dieta, kuri sunaudoja tik 800 kcal per dieną. Ši dieta yra vadinama VLCD arba labai mažai kaloringi dieta. Dėl to vyrai gali prarasti iki 2 kg per savaitę ir moterys iki 1,5 kg. Tačiau norint, kad poveikis būtų išlaikytas po laikotarpio pabaigos, jūs turite pakeisti savo požiūrį į valgymą apskritai.

VLCD dieta yra pagrįsta pramoniniu būdu paruoštu, milteliu per parą porcijomis, kurios prieš vartojimą sumaišomos su vandeniu. Tokios dietos indikacija yra didelis nutukimas, greito Weight Loss poreikis, pvz., Prieš operaciją 1000-1500 kcal dietos poveikis yra per mažas. Ši dieta neturėtų būti vartojama vaikams, pagyvenusiems žmonėms, nėščioms ir slaugančioms moterims, smegenyse, kepenyse ir inkstuose, nuo insulino nepriklausomam diabetui arba ligoms, kuriose energijos apribojimas gali neigiamai paveikti ligos eigą.

Ši dieta taikoma 3 savaites, tada reikia nutraukti pertrauką, tuo metu modifikuotą dietą reikia vartoti 2 ar 3 savaites, t. Y. Dietą, jungiančią VLCD su maisto produktais. VLCD gydymas gali būti atliekamas dar kartą. Svorio netekimas šiuo laikotarpiu yra nuo dviejų iki trijų kartų didesnis nei per tą patį mažos energijos raciono laikotarpį.

Tačiau ši dieta gali padidinti tulžies pūslės akmenų riziką, o ilgaamžė šių dietų su maža energija vartojimas gali sukelti vitaminų ir mikroelementų trūkumą.

Dietiniai maisto produktai su mažu glikemijos indeksu

Vis daugiau ir daugiau kalbama apie mitybą, pagrįstą mažais GI produktais, kurie suteikia sotumo jausmą, greičiau ir ilgiau. Apskaičiuota, kad šiuose produktuose esantis pluoštas yra atsakingas už šį poveikį. Vis dėlto vis dar reikalingi tyrimai, siekiant patvirtinti veiksmingumą. Ypač tai, kad iki šiol atliktos stebėsenos išvados neskatina dietos, susijusios su mažesnės glikemijos vertės produktais, būti veiksmingesnės nei dietos su mažu riebalų kiekiu. Be to, produkto glikeminė vertė keičiasi lyginant su kitu produktu. Štai kodėl sunku nustatyti dietą, kurią sudaro mažesnės glikemijos vertės maistas.

Vienkomponentės dietos

Dažniausiai tai yra vaisių dietos, pvz., Obuolių ar greipfrutų dietos, arba daržovių dietos, pvz., “Vaisiai”, “vaisiai” ir “vaisiai”. Pintas

Pagrindinis šių dietų trūkumas yra kitų svarbių maistinių medžiagų trūkumas. Vaisių ir daržovių dietos nesudaro baltymų, jie nesuteikia pakankamo kiekio kalcio, geležies, jodo ir vitaminų. Kaip pieno ir ryžių dietos, jie neteikia mineralų ar maisto skaidulų. “Mayo” dieta draudžia vartoti grūdų produktus ir vaisius, o Kopenhagos mityba yra tokia griežta, kad ją galima naudoti tik 2 savaites. Ši dieta sunaudoja daug mėsos, kiaušinių ir juodos kavos.

Vienos sudėtinės dietos dažnai rekomenduojamos įvairiose moterų spalvų žurnaluose. Manoma, kad jie yra greiti ir veiksmingi kovojant su centimetrų perviršiu. Tačiau tokios dietos neturėtų būti naudojamos dėl jų neigiamo poveikio organizmui.

Baltymų riebalų dieta

Baltymų riebalų dieta taip pat vadinama mažu angliavandenių kiekiu, optimalia dieta, kosmonautai, aviatoriai, Atkinsas. Ši dieta pagrįsta 50-60% riebalų, 20-30% baltymų ir minimaliu angliavandenių kiekiu tik nuo 20 iki 50 g. Taigi, mitybinių pluoštų, vitaminų, mineralų ir flavonoidų dieta yra prasta. Tuo pat metu jis sudėtyje yra daug riebalų, ypač gyvūninės kilmės, taigi ir maisto cholesterolio, retinolio ir geležies. Ilgas šios konkrečios dietos pritaikymas gali padidinti aterosklerozės riziką, sukelti ketozės toksiškumą, didinti kepenų ir inkstų akmenų ligų riziką dėl kalcio kiekio kauluose sumažėjimo.

Susidomėjimas šia dieta yra daugiausia dėl to, kad jis sukelia reikšmingą Weight Loss ir pagerina metabolinius rezultatus. Geresni rezultatai yra pasiekti nei dietos su mažu riebalų kiekiu. Tačiau šie skirtumai pastebimi per pirmuosius 6 taikymo mėnesius, o vėliau šie skirtumai tampa žymiai mažiau ryškūs. Be to, ši dieta padidina MTL cholesterolio, homocisteino, fibrinogeno kiekį. Dėl šios priežasties ilgai vartoti šią dietą nerekomenduojama.

Graikijos mokslininkų paskelbti tyrimai taip pat rodo, kad per ilgai baltymų dietos naudojimas padidina mirčių riziką 22%. Tai patvirtina Švedijos mokslininkų atlikto tyrimo rezultatai, kurie jau 12 metų tyrė 42 237 moterų mažų angliavandenių ir didelės baltymų dietos. Pasak jų, šios dietos didina mirtingumą 11%. Tai daugiausia mirčių nuo širdies ir kraujagyslių sistemos. Šiuose tyrimuose angliavandenių energijos suvartojimas svyravo nuo 72% (10 centil) iki 32,4% (90. Baltymų atveju, jis apskaičiuojamas atitinkamai 10,4% ir 23%. Kita vertus, tyrimai, atlikti 322 žmonių grupėje, rodo, kad mažai angliavandenių ir Viduržemio jūros regiono dietos gali būti alternatyva dietai su mažu riebalų kiekiu. Šių tyrimų rezultatų neatitiktis įrodo, kad vis dar reikia daug mokslinių tyrimų, siekiant rasti kaip baltymų dieta veikia žmogaus organizmą.

Atskiros dietos

Ši dieta pagrįsta teorija, kad jūs neturite sujungti skirtingų produktų viename valgyje. Angliavandeniai, turintys didelį glikemijos indeksą, neturėtų būti derinami su riebalais Montignac dietoje. Kita vertus, “Diamond” ir “Hay” dietos neleidžia derinti angliavandenių su baltymų. Tačiau moksliniu požiūriu šis produktų atskyrimas nėra pagrįstas.

Pabėgėlis

Tai yra labiausiai pavojingas būdas numesti svorio. Tai sukelia didelį svorio netekimą, tačiau dėl jo naudojimo padidėja ketoninių junginių koncentracija, dėl kurios po kurio laiko apetitas išnyksta. Yra organų funkcionavimo sutrikimų, širdies, žarnyno, inkstų min., Taip pat vandens ir elektrolitų sutrikimų. Magnis, kalis ir natris yra labai pavojingi. Weight Loss yra susijęs ne tik su riebalų praradimu, bet ir su vandens ir be riebalų kūno svoriu. Bada gali sukelti mirtį.

Svorio mažinimo privalumai

Skirtingo ir dietinio ir farmakologinio nutukimo gydymas turi didelę naudą. Pagerėja metaboliniai parametrai ir sumažėja širdies ir kraujagyslių ligų rizika.

Svorio sumažinimas 10 kg

lipidai

  • bendras cholesterolio koncentracijos sumažėjimas 10%
  • MTL cholesterolio koncentracijos sumažėjimas 15%
  • trigliceridų koncentracijos sumažėjimas 30%
  • DTL cholesterolio koncentracijos padidėjimas 8%

kraujo spaudimas

  • susitraukimo sumažėjimas 10 mm Hg
  • diastolinis sumažėjimas 20 mm Hg

diabetas

  • Gliukozės koncentracijos nevalgius sumažėjimas 30-50%.
  • Sumažinkite HbA1c 15%.
  • cukrinio diabeto pavojaus mažinimas> 50%

mirtis

  • bendras mirčių skaičius 20-25 proc.
  • mirčių dėl diabeto sumažėjimas 30-40%
  • Su vėžiu susijusių mirčių mažinimas 40-50%.

Weight Loss yra nutukimo prevencijos ir hipertenzijos, diabeto, dislipidemijos ir kai kurių vėžio gydymo esmė. Sumažėjęs svoris taip pat pagerina esamą sveikatos būklę, tokie simptomai kaip kojų Weight Loss, dusulys, skausmas kelio ir klubo sąnariuose, nuovargio pojūtis, knarkimas, per didelis prakaitavimas ir daugelis kitų yra atstatomi.

Galiausiai, gera dieta yra antsvorio ir nutukimo gydymo pagrindas. Tinkama dieta yra ta, kuri sumažina energijos kiekį. Medicininiu požiūriu nėra kitos dietos, kuri galėtų saugiai remti svorio mažinimą.

Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 558 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*