Montignac dieta

[Total: 0    Average: 0/5]

Montignac dieta

dieta montignaca Montignac dieta

Šios dietos kūrėjas teigė, kad svarbu kontroliuoti angliavandenių kiekį dietoje, o ne apriboti valgio dydį ar jo kaloringumą. Taikant šią dietą vidutiniškai Weight Loss yra apie 1-2 kg per savaitę.

Bendrieji dietos principai

Dietos autorius yra prancūzas Michelis Montignakas, kuris nesutinka su kalorijų skaičiavimo tikslingumu. Jis mano, kad svorio padidėjimas nėra sukeltas per daug kalorijų, bet netinkamas maisto produktų pasirinkimas dietoje.

Mityba, kurią jis sukūrė, yra susijusi tik su dideliu GI produktų kiekio sumažėjimu ir su mažu geografine skaidymu susijusių produktų suvartojimu. Produktai su dideliu IG sukelia gliukozės kiekio kraujyje padidėjimą ir dėl to padidėja insulinas.

Ratas uždaromas, insulinas sumažina gliukozės koncentraciją kraujyje, o mes vėl alkani. Mažai GI produktai reguliuoja gliukozės koncentraciją kraujyje, mažindami insulino kiekį kraujyje po valgio. Tokiu būdu lengviau kontroliuoti, kiek maisto valgote, ir kaip mažai energijos kaupiasi jūsų kūnas.

“High-GI” angliavandeniai yra saldainiai, lengvi duona, bulvės, balti ryžiai, alus, saldinti gryni grūdai. Taip pat reikėtų vengti bananų ir džiovintų vaisių.

Kita vertus, žemas glikemijos indeksas būdingas tokiems produktams kaip nevalyti grūdai, grūdų ryžiai, rupiniai makaronai, nugriebtas pienas, liesa žuvis ir mėsa, pomidorai, žaliosios daržovės, paprikos, pomidorai, cukinijos, taip pat vaisiai: persikai, abrikosai, apelsinai, greipfrutai.

Reikėtų taip pat prisiminti, kad sočiųjų riebalų rūgščių yra sunkiau deginti ir tuo pačiu metu yra didesnė tendencija kauptis riebalinio audinio forma. Todėl verta keisti sviestą, riebiai šaltą mėsą ir mėsą su žuvimi ir alyvuogių aliejumi.

“Montignac” dietos principai, kuriuos turėtumėte žinoti, yra

  • 3 kartus per dieną: 2 angliavandeniai (pusryčiai ir vakarienė) ir 1 riebalų pietūs per dieną (pietūs)
  • po angliavandenių miltų reikia tris valandas pertraukos, o po riebalų valgio reikia 4 valandų pertraukos
  • geriausia valgyti vaisius ant tuščio skrandžio.

Montignac dieta suskirstyta į dvi fazes:

  • I etapasyra Weight Loss laikas. Tai trunka priklausomai nuo kilų kiekio, kurį norite išbarstyti. Suvartojami angliavandeniai, kurių IG neviršija 35. Galite valgyti raumeningus baltyminius produktus, tokius kaip žuvis ir naminiai paukščiai, ir impulsus.
  • II etapasyra laikas, per kurį reikia išlaikyti sumažintą kūno svorį. Tai turėtų trukti iki gyvenimo pabaigos. Renkantis angliavandenius mes vis tiek sekaime IG ir pasirinkite tuos, kurių IG yra ne daugiau kaip 50.

Dietos privalumai

  • Nereikia skaičiuoti kalorijų.
  • Lengvas padalijimas į gerą (žuvis, alyvuogių aliejus ir kiti augaliniai aliejai) ir blogi riebalai (sviestas, taukai, riebios dešrelės ir mėsa).
  • Glikemijos indekso idėja pagrįsta moksliniais tyrimais, ypač žmonėms su angliavandenių metabolizmo sutrikimais (diabetu, gliukozės netolerancija).

Minios dietos

  • Priešingai visuotinai priimtiems principams draudžiama derinti angliavandenius ir riebalų produktus, kad kiekviename valgyje turėtų būti visos būtinos maistinės medžiagos (baltymai, riebalai ir angliavandeniai).
  • Dieta, skirta disciplinuotiems žmonėms, nes “IG” sunku pasirinkti produktus.

Meniu pavyzdys

1-asis dietos etapas

  • Pusryčiai: košės dubenėlė lieso pieno, be kofeino kavos
  • Vakarienė: kepta lašiša su cukinijomis ir baklažanais, baltos kopūstinės salotos, natūralus jogurtas, žalioji arbata
  • Vakarienė: pomidorų ir mocarelos salotos su alyvuogių aliejumi, Pu-erh arbata

II etapas dietos

  • Pusryčiai: duonos ritinys su lieso naminių paukščių kumpiu, keletas ridikėlių, pomidorai, be kofeino kavos su pienu.
  • Vakarienė: basmati ryžiai, Turkijos krūtinėlės, troškintos brokoliu ir porais, žaliosios arbatos
  • Vakarienė: lašišos, skrudintos krosnies plėvele, citrinų suvartotos salierų salotos su natūraliu jogurtu ir graikiniais riešutais, Herbal Tea
Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 558 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*