Vitaelife Pharma Omega 3 – nuomonės, kaina, kur pirkti, kiek tokios sąnaudos

[Total: 0    Average: 0/5]

„omega-3“ yra viena iš pagrindinių medžiagų, kurios padeda išlikti žmogus sveikas, jaunas ir pilnas energijos. Ne sintetinamas organizme – asmuo gauna savo viengimį patiekalą. Omega-3 riebalų rūgštys veikia ląstelių lygiu. Jie saugo ląsteles nuo priešlaikinio senėjimo, padeda reguliuoti lipidų apykaitą. Į kasdienį racioną pateikta minimaliai. Jų trūkumas sudarančioje papildų ar reguliuoti maitinimo.

Omega-3 polinesočiųjų riebalų rūgščių (Pufas) yra esminiai riebalai – vien žmogaus organizme jie nėra gaminami. Svarbiausias iš jų yra:

  • DHR (DHR) – DHR. Būtinas normaliam smegenų, yra atsakinga už formavimo ir sveiką nervų sistemą.
  • EPS (EPS) – eikozapentaeno rūgštis. Padeda transportuoti lipidai, stimuliuoja imuninę procesus, didina organizmo atsparumą virusų ir infekcijų.
  • ALA (ALA) alfa-linoleno rūgšties. Nepakeičiamas pagalbininkas kovoje su žalingo cholesterolio. Padeda susidoroti su stresinėmis situacijomis, normalizuoja kraujospūdį, gerina nagams, odai, plaukų būklę.

turinys

Naudinga savybės

Omega 3 naudą nekvestionuojama net atstovai tradicinės medicinos. Tai yra viena iš nedaugelio maistinių papildų, rekomenduoju pacientams gydytojai patys.

  1. Skatinti hormonų gamybą, dalyvauja daugelyje ląstelių biocheminę reakciją s.
  2. Reguliariai naudojant sumažėja žalingo cholesterolio kiekį organizme, kad kuriant sunkia širdies liga ir insultas tikimybė sumažėja.
  3. polinesočiųjų riebalų rūgščių omega-3 labai svarbu vyrams -. Reikalingas vyriškos lyties ląstelių ir smegenų neuronų sintezės
  4. Sumažintas emocinį, psichologinį stresą didinant serotonino gamybą. Sumažino besivystančių depresiją tikimybę.
  5. Pagalba hormonų ir steroidų sintezę.
  6. Prisidėkite prie audinių aprūpinimas deguonimi, dėl dalyvavimo jos transportavimo procesus.
  7. Geras poveikis širdies, jo susitraukimo veikla.
  8. Bendros audiniai tampa elastinga. Sumažina skausmo stiprumą ligų sąnarius.
  9. Užkirsti kelią alergijos vystymąsi, autoimuninės sisteminėmis ligomis, sumažinti uždegiminių procesų intensyvumą.
  10. Reguliarus vartojimas turi teigiamą poveikį atminties, dėmesio.
  11. Gerinti odos, plaukų, nagų.
  12. būklę

  13. Didina imunitetą.
  14. Padidina organizmo atsparumą stresui, fizinio ir psichinio streso.
  15. Sumažėjo gamybą kortizolio.
READ  Milk Skin - vaistinė, nekilnojamojo nuomonės, pirkti dabar kaina

thete brbe bodybuider1 Vitaelife Pharma Omega 3   nuomonės, kaina, kur pirkti, kiek tokios sąnaudos „omega-3 sportininkams – privalomas priedas prie paros raciono. Reguliarus vartojimas mažina kraujo klampumą, normalizuoja kraujo spaudimą. Stiprinti kraujagysles, širdies reguliuoti lengviau. Sumažina atkūrimo laikotarpį po intensyvių treniruočių. Geresnis reagavimo, greičiau stipresnis, augti raumenų audinį. Geriau įsisavinti kalcį, mažina psichologinio streso lygį mokymo metu.

į produktų turinys

„Kadangi mūsų kūno Šios rūgštys yra ne susintetinti, būtina įtraukti į dietą maisto produktų, kurių sudėtyje yra omega-3. Jie abu daržovių ir gyvūnų maisto. Pagrindiniai maisto šaltinių omega-3 yra:

  • Seafood ir riebalų jūrinės žuvys (ypač mažas, kuri yra ne maisto grandinės apačioje: ančiuviai, skumbrės, silkės ir sardinės, ir upėtakių, juodadėmių menkių, tunų);
  • Dumbliai;
  • Laukinių gyvūnų mėsos;
  • Garstyčių, Camelina ir Sėmenų aliejus;
  • Špinatai;
  • Portulaka lapai;
  • Chia.

omega-3 kiekis linų naftos ir riebalų sardinių yra ypač didelis. Šie du produktai gali būti laikomi čempionų iš riebalų rūgščių omega-3 kiekį. Bet jie lengvai nutraukti, tampa nenaudinga pagal temperatūros, šviesos, oro poveikio. Todėl Sūdytos pirmenybė, marinuota žuvis, žaliavos salotos su augaliniu aliejumi. Kai naudojate riešutus, kaip omega-3 šaltinis nerekomenduojama anksto pakepinti juos.

Dienos norma

Dėl paros dozė gydytojų nuomonės skiriasi. Kai kurie mano, efektyviausias mažą dozę omega-3 kurio kiekis sudaro nuo 0,5 iki 2 gr sumos. diena. Kiti mano, kad organizmui reikia daugiau esminių riebiųjų rūgščių -. Iki 1 gramą kiekvienam kūno riebalų procentinę dalį

Optimalų kasdien norma omega-3 pagal dauguma gydytojų, 1-2 gramų porcijoje iki trijų kartų per dieną, tai yra nuo 3 iki 6 gramų per dieną. Rekomenduojama paros dozė priklauso nuo priėmimo tikslu.

  • Prevencija, sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje. Paimkite mažomis dozėmis iki 1,5 gramų per dieną.
  • Omega-3 kultūrizmo. Naudojama greičiau įdarbinimo raumenų masės. Užtrukti iki 3 g per dieną.
  • Pagalba su svorio netekimas. Dėl metabolizmo administruoja 3-4 g per dieną normalizavimo.
READ  Upsize atsiliepimai + forumas, kaina, kur pirkti, naudoti, kompozicija + šalutinis poveikis, nuotraukos, vaistinė, kremas

Kardiologai rekomenduoja sveikiems suaugusiems žmonėms už širdies ligos prevencijos, imtis 300 mg omega-3. Žmonės su vainikinių arterijų liga rekomenduojama dozė gali būti padidinta iki 1 g. Paimkite be pertrūkių.

thete bicyce bicycit1 Vitaelife Pharma Omega 3   nuomonės, kaina, kur pirkti, kiek tokios sąnaudos Svarbu! Reikalaujamus Europos Sveikatos apsaugos ministerija rekomenduoja, kaip Pakankamas suvartojamų imtis ne daugiau kaip 1 g omega-3 per dieną.

Kaip vartoti omega-3

Tikslios instrukcijos galima rasti konkretaus vaisto pakuotes. Laisvų omega-3 kapsulės, mažiausiai – skystoje formoje. Iš vaisto vienam vienos dozės suma gali skirtis priklausomai nuo gamybos būdą ir jo dozės.

Kapsulės Priimdama nuplautas žemyn su daug švariu vandeniu. Paimkite kartu su maistu arba pusvalandį po valgio. Priklausomai nuo asmens, tikslu vartojami ir dozavimo vaisto suvartotos nuo 2 iki 6 kapsulių per dieną būklės.

Perdozavimas omega-3 yra labai retas. Perdozavimo simptomai – pykinimas ir vėmimas, skausmas, skrandžio ir kasos, skrandžio veiklos sutrikimas, viduriavimas. Tačiau net ir be omega-3 perdozavimo gali sukelti nepageidaujamą poveikį. Ryškus vidurius laisvinantį poveikį. Yra Skundai apie žuvų skonio savo burnoje. Retais atvejais yra alerginė reakcija Š.

Pagrindiniai rūšių narkotikus

papildai omega-3 gauti įvairiais būdais. Vaistinėse galima rasti keletą rūšių maisto papildus.

  • natūralus žuvų taukai koncentratas. Rūgšties jame yra trigliceridų forma.
  • Rafinuotas žuvų aliejus. Rūgštis iš perdirbimo imtis etilo esterių formą. Šie vaistai nėra labai veiksminga. Kai naudojimas yra, bet ji yra maža.
  • Atkurtas trigliceridai. Parengė iš rafinuotojo žuvų taukų pervedant riebalų rūgščių forma trigliceridų.
  • Krilis aliejus ir žalios lipped midijų. Gana didelis kiekis fosfolipidų ir trigliceridų.
  • Alyvos dumbliai. Didesnė koncentracija trigliceridų, palyginti su žuvų taukus.
  • poodiniai riebalai plombos.
  • Augaliniai preparatai. Gauk daugiausia iš linų sėklos, graikiniai riešutai, Chia sėklų.

Naudingos papildai yra visi be išimties, tačiau jie virškinami organizme skirtingais būdais.

READ  PsoriControl-oficiali svetainė, pirkti dabar, atsiliepimai, kaina

Kaip pasirinkti tinkamą vaistą

Ne būti klaidingai su narkotikų, atidžiai perskaitykite sudėtį ir instrukcijas. Atkreipkite dėmesį į šiuos dalykus.

  1. Pasirinkite papildus su EPR ir DHR dominavimo. Jie yra labiau naudingas organizmui.
  2. rūgščių kapsulės suma. Tai geriau imtis preparatai su didesne koncentracija.
  3. forma. Papildus etilo esterių (EE) forma yra absorbuojamas prastai. Tai geriau teikti pirmenybę produktams, remiantis Laisvosios riebalų rūgštys, trigliceridų, fosfolipidų. Sudėties, jie bus rodomi kaip FFA, TG, pls.
  4. Vitaminas E. papildas su vitaminu E yra geriau absorbuojamas ir ilgiau worknot.

„Geriausias papildymas – žuvų taukai. Efektyvesnis naftos midijos ar krilių -. Mūsų vaistinėse yra reti

Kontraindikacijos

„Nepaisant naudingų savybių omega-3, jis turi keletą kontraindikacijas. Prieš priimdama tikri turite įsitikinti, kad jūs turite juos:

  • perteklinio suvartojimo vitamino D ir kalcio.
  • Alerginės žuvų taukai.
  • Pankreatitas, tulžies akmenys.
  • Inkstų nepakankamumas.
  • sutrikimai, skydliaukės vėžio.
  • aktyvios formos tuberkulioze. „

Kitais atvejais papildas su riebalų rūgščių atneš tik naudą. Šis priedas yra ne vieno leidimo. Pasiekti stabilų rezultatą būtina imtis žuvų taukus ar kitą vaistą su Omega-3, reguliariai.

Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 667 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "