Vitaelife Pharma Omega 3 – nuomonės, kaina, kur pirkti, originalus, ar tai verta?

[Total: 0    Average: 0/5]

Fitzgrave iš Tobaccotobacco 7645 Peržiūrėjo 1 komentaras ,

Omega-3 naudą Galia yra žinomi visiems ir nebėra abejonės. Šis riebalų rūgščių grupė randamas daugelyje maisto produktų ir yra labai svarbi mūsų kūno. Kas jų nauda, ​​kur jie yra ir kas Omega-3 reikia į pirmąją vietą? Visa tai kalbėti straipsnis.

turinys

nesočiųjų riebalų rūgščių

Nesočiosios riebalų rūgštys yra lengvai taikomas oksidacijos ir nestabili termiškai apdorotas, todėl produktų, kurių sudėtyje yra, tai sveikiau valgyti žalias. Be to, jie gali būti rasta daugiausia augalų maisto.

tinkamai vartoti nesočiųjų riebiųjų rūgščių turi daugelis naudinga žmogiškųjų savybių. Pavyzdžiui, jie paspartinti medžiagų apykaitą, padeda sumažinti apetitą ir sumažinti streso hormono kortizolio, kuris sukelia persivalgymo gamybą.

nesočiųjų riebalų rūgštys yra padalintas į dvi dideles grupes priklausomai nuo dvigubų jungčių tarp anglies atomų skaičiaus. Jei nuoroda yra vienas, rūgštis yra mononesočiųjų, jei dviejų arba poli-.

„omega-3 priklauso polinesočiųjų riebalų rūgščių grupei. Žmogaus organizme jie nėra gaminami, ir todėl yra laikomi esminiais. Yra dalis daugelio struktūrų – pavyzdžiui, ląstelių membranos epidermio, mitochondrijų; padėti pašalinti kenksmingas cholesterolis, turi galingą priešuždegiminį poveikį.

Omega-3 nauda

Nėščios moterys ir vaikai

Jei nėštumo metu moterys dažnai skiriamas omega-3. Yra rimtų priežasčių, skaičius.

Svarbiausi polinesočiosios riebalų rūgštys sumažina persileidimo riziką ir toksinio poveikio atsiradimas vėlyvuoju nėštumo laikotarpiu, o taip pat išvengti galimo plėtrą slopinimą motinai. Ypač pavojingas toksinis poveikis, todėl daugelio organų ir sistemų pralaimėjimą. Dėl šios ligos fono kenčia nuo inkstų, kepenų, nervų sistemos, padidina kraujo spaudimą ir edemą.

patogiausias šaltinis omega 3 yra žuvų taukai, nes žuvis yra daugiau riebiųjų rūgščių. Iš daugelio funkcijų, kad ji turi ant nėščios moters organizme, yra šie:

  • normalizavimas spaudimo ir kraujotakos
  • apsauga kraujagyslių ląstelių,
  • mažinimas iš neurozės ar streso vystymosi galimybę,

„omega-3 turi teigiamą poveikį ne tik motinos, bet ir vaisiui. Jie stiprina vaiko sveikatą ir prisidėti prie jo tinkamam vystymuisi, išvengti problemų su virškinimo sistema. Ir pirmų gyvenimo mėnesius kūdikis dažnai skiriami žuvų taukus į rachito profilaktikai.

Sportininkai

„omega-3 yra laikoma svarbi mitybos dalis dėl kelių priežasčių. Jie išsaugoti bendrą sveikatą, padidinti ištvermę, sumažinti susirgti širdies ir kraujagyslių ligų riziką, turi tonizuojantis poveikis. Bet visų pirma polinesočiųjų riebalų yra pagrindinis energijos šaltinis bet sportininkas.

READ  Smoke out - nuomonės, kaina, kur pirkti, originalus, ar tai verta?

svorio

„Nesakau, kad polinesočiosios rūgštys prisideda prie efektyvaus deginimas riebalų atsargas. Bet jie yra gerai sumažinti apetitą, ir, atitinkamai, suvartojama kalorijų skaičius. Todėl, tinkamai vartojant omega-3, fizinio aktyvumo ir sveikos mitybos gali sumažinti perteklinį svorį.

Dėl odos

Jei ant odos omega-3 taip pat turi įtakos. Jie yra svarbus dėl kelių priežasčių:

  • palaikyti būtiną lygį kolageno. Su amžiumi, jo suma yra palaipsniui mažinamas, odos elastingumą yra prarastas, kūnas pradeda atsirasti raukšlių. Omega-3 slopina šį procesą. „
  • Užkirsti kelią odos alergijos vystymąsi.
  • Aktyviai kovoja su odos ligų, tokių kaip spuogai ar dermatito. Žmonėms, dieta buvo ne problema su polinesočiųjų rūgščių trūkumo, tokios ligos yra daug retesni.
  • Omega-3 yra galingi antioksidantai ir apsaugo odą nuo žalingo atmosferos deguonimi.
  • Apsaugokite kūną nuo depresijos. Stresas ir nuovargis neigiamai paveikti visas sistemas ir struktūras, tame tarpe ir oda.

širdies ir kraujagyslių

„Širdies ir kraujagyslių sistema Omega-3 yra svarbi, nes ji pašalinti cholesterolio perteklių. Cholesterolio plokštelių nusėda ant kraujagyslių sienelių, taip sumažinant jų elastingumą ir išvengti normalų kraujo tekėjimą. Omega-3 sumažinti besivystančių uždegimą širdies raumens ir aterosklerozės riziką, teikti smegenis ir organų normalią kraujotaką.

imunitetą

„omega-3 yra dalis imuninių ląstelių membranas, ir dalyvauja eikozanoidai sintezei – medžiagos, kuriomis vadovaujasi leukocitus vietų uždegimas. Be to, polinesočiosios riebalų rūgštys iš dalies atsakingi už temperatūros kilimo ligos metu, ir tai yra svarbus momentas, kovojant su šia liga.

sąnarių

Omega-3 teigiamai veikia kremzlės ir kaulo audinius. Polinesočiųjų riebalų dalyvauja tinkamai formuojant komandas, padidinti sąnarių tepimo sumą, stiprina kaulus. Jie sumažina lūžių vaikystėje ir suaugus riziką, išlaikyti sąnarių judrumą ir sumažinti galimas problemas su jais.

Dėl raumenų

„omega-3 įtaka baltymų augimas kūno ir raumenų augimas priklauso nuo jo sintezei. Be to, polinesočiosios rūgštys turi galimybę padidinti kai kurių raumenų dydį skerspjūvio.

požymiai trūkumas omega-3

polinesočiųjų riebalų rūgščių deficitas stebimas dauguma pasaulio gyventojų, ypač išsivysčiusių šalių gyventojai. Priežastis yra paprasta – mažiau dėmesio skiriama gamtos produktas, greitai ir ne visada sveikas maistas manau lengviau. Vartojimas riebalų jūros žuvų sumažėjo, iš dalies dėl savo kainos ir kokybės. O kadangi dauguma Omega-3 esančios žuvų, todėl nenuostabu, kad polinesočiųjų riebalų trūkumas tapo masiniu reiškiniu.

Jei manyti, kad asmuo neturi Omega-3 dėl šių priežasčių:

  • Problemos su oda. Riebalinių liaukų sutrinka, oda pradeda nulupkite ir sausas ant mano galvos ir, atrodo pleiskanos.
  • Raumenų silpnumas, skausmas ir krizė sąnarių.
  • veiksmingumo praradimo. Žmonėms, kurių organizme trūksta omega-3, gali būti problemų su atmintim, suvokimas informaciją. Sunku sutelkti dėmesį, išsiblaškymas ir nuovargis.
  • susilpnėjo imuninė sistema. Kūno varža sumažėja, žmogus yra labiau linkusios į ligas.
  • Sumažintas vizija. Akys pradeda džiūti, sukelia regėjimo aštrumo lašus.
READ  Vitaelife Pharma Vitamin D3 - nuomonės, kaina, kur pirkti, vaistinę, tai verta?

Be sveikatos problemų, omega 3 sukelia depresiją, bloga nuotaika, nervingumas stoka. Asmenys dėl šios priežasties net patyrę savižudybę.

Dienos norma

palaikyti normalų Omega-3 organizme, jis yra pakankamai du ar tris kartus per savaitę valgyti riebios žuvies. Bet jei tai neįmanoma, užpildyti kasdien reikalavimas padės papildas.

tam tikra figūra, koks turėtų būti paros norma, ne. Kiekvienas mokslo organizacija teikia skirtingus duomenis, tačiau vidutinė suma omega-3 yra 300-500 mg per dieną suaugusiems vyrams ir moterims diapazone. Pasak Rospotrebnadzor, paros norma yra 800-1600 mg.

Jei nėščioms ir žindančioms moterims reikia 200 mg daugiau viršija, ir vidutinį paklausą naujagimio 50-100 mg.

Tačiau yra ligų, kurioje kasdien vartoti omega-3 reikia gerinti. Pacientams, sergantiems širdies ligomis, rekomenduojama, kad 1000 mg per parą, o žmonės linkę depresija -. 200-2000mg

Omega-3 ir žuvų taukai? Koks skirtumas

Kai kurie žmonės klaidingai mano, kad žuvų taukai ir omega-3 – vienas ir tas pats. Tiesą sakant, skirtumas tarp jų yra ir gana didelis.

žuvų taukai susideda iš kelių riebaluose tirpių elementų, kurie kaupiasi žuvų kepenų. Savo sudėtimi jame yra gliceridų, polinesočiųjų riebalų rūgščių omega-3 ir omega-6. Farmacija žuvų taukai susideda daugiausia iš riebalų rūgščių Omega 3,6 ir vitaminų A ir D.

Iš tiesų, dauguma Omega-3 esančios žuvų taukuose. Bet polinesočiųjų riebalų jį visos kiekis yra mažesnis nei trečią, visa kita -. Kitos medžiagos

taikymas

Dažniausiai Omega-3 yra kapsulėmis. Jie nusileidžia į vaistinė be recepto, todėl juos pirkti gali kas nors. Nepaisant to, prieš vartodami turėtų konsultuotis su specialistu, siekiant užtikrinti, kad vaistas nesukels žalos.

prevencinių tikslų suaugusiųjų, tik viena kapsulė per dieną valgio metu arba iš karto po jo. Paskyrimas turėtų trukti ne mažiau kaip tris mėnesius, priešingu atveju rezultatas gali būti ne.

terapiniais tikslais, dozė gali būti padidinta iki dviejų ar trijų kapsulių per dieną konsultuojantis su gydytoju. Vaikai, jaunesni kaip dvylika metų taip pat reikalaujama, kad pas specialistą.

Norėdami atsikratyti nemalonaus skonio žuvų taukus į burnos ertmę, rekomenduojama įtraukti į rūgščių vaisių sulčių, solo marinuotais agurkais arba raugintais kopūstais dietos.

Kontraindikacijos

„Yra atvejų, kai Omega-3 yra kontraindikuotinas:

  • perteklinio vitamino E
  • Jei vartojate preparatų, kurių sudėtyje yra vitamino E,
  • Jei esate jautrus riebiųjų rūgščių Omega-3,
  • Nepakantumas omega-3,
  • Alerginės reakcijos atveju žvejoti arba jos produktai.
READ  Varius Plus - oficiali svetainė, pirkti dabar, atsiliepimai, kaina

Kaip tinkamai naudoti riebalų rūgščių?

Dažniausiai gerus produktus, kurių sudėtyje yra riebalų rūgščių atneš jo žaliaviniam forma, todėl patartina ne pristatyti juos termiškai ar taikoma iki minimumo. Norėdami išvengti problemų dėl to, kad polinesočiųjų rūgščių trūkumo, rekomenduojama laikytis šių taisyklių:

  • Pripildykite šviežių salotų su augaliniu aliejumi – kepimui jie praranda savo naudingų savybių,
  • .

  • Nelaikykite aliejaus šviesoje, o dar geriau juos rasti tamsiai konteinerį.
  • Pirkdami pirmenybę neužšalo, o žalios žuvies.
  • Atkreipkite dėmesį į graikiniais riešutais -. Kelis branduolius yra kasdien suvartojamų riebalų rūgščių

Jei požiūris į Kruopščiai dietos rengimą, riebalų rūgštys, esančios maisto pakaks pateikti visą savo kūną. Vaikų polinesočiųjų rūgščių, reikalingų per pusę į du kartus mažiau nei suaugusiųjų, taip pat svarbu nepamiršti.

Žalos ir perdozavimas

atsižvelgiant Omega-3 gali būti šalutinis poveikis. Pavyzdžiui, kartais simptomai panašūs administravimas – pykinimas, viduriavimas, ir net vėmimas. Žmonės su žuvų alergijos gali sukelti patinimą, bėrimai ant kūno. Tokiais atvejais turite nustoti vartoti ir kreiptis į gydytoją patarimo. Labiausiai tikėtina, kad Omega-3 reikės pakeisti kitu vaistu.

„Perdozavimas, kaip taisyklė, turi neigiamą reakciją. Net jei dienos norma yra viršijama, tai nekelia grėsmės organizmui.

Maisto produktai, kurių sudėtyje yra omega-3

produktas su aukščiausios turinio omega 3 yra riebi žuvis. Šis sąrašas gali būti upėtakis, sardinės, lašiša, lašišos, silkė, otų ir skumbrės. Iš nesočiųjų riebalų ir kai kurių kitų povandeninių gyventojų – daug. Austrių, omarų, jūros šukutės

Be to žuvims, pakankamu kiekiu omega-3 esančios aliejų -. Ypač rapsų ir alyvuogių, linų sėmenų, graikinių riešutų, salotos, kopūstų, brokolių ir kai kurių ankštinių augalų

Top 5 papildai

„Yra daug produktų, kuriuose polinesočiųjų rūgščių. Nėra didelio skirtumo tarp jų, vienintelis skirtumas yra gamintojas ir dozavimas medžiagos. Nepaisant to, kad daugybė tokių priedų, ypač populiarus Rusijoje, įsigytų tik keletas iš jų:

  • OMACOR. Vokietijos narkotikų, dažniausiai skiriamas suaugusiems su miokardo infarkto rizika. Kaip kasdien reikalavimas tik vieną kapsulę per dieną.
  • Vitrum Kardio Omega-3. Pagaminta JAV. Apsaugo nuo širdies ir kraujagyslių ligų vystymąsi, reikia vartoti vieną kartą per dieną. Viena kapsulė vaisto yra 1 g omega-3.
  • Doppelgerts yra dar vienas Vokietijos gamybos papildymas. Vienoje dozėje yra apie 800 mg lašišų riebalai.
  • Omeganol Forte yra turinio, kaip omega-3 ir Omega-6 riebalų rūgščių. Papildai išsiskiria iš ankstesnių mažiausia vertė.
  • NUTRILITE papildymas iš Jungtinių Amerikos Valstijų. Priimami dviejų kapsulių per dieną sumą.
Taņa Krance Taņa
About Taņa Krance Taņa 667 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Pakomentuok pirmas!

Palikti komentarą

Your email address will not be published.


*