Vitaelife Pharma Vitamin D3 – nuomonės, kaina, kur pirkti, vaistinę, tai verta?

[Total: 0    Average: 0/5]

Vitamin D3 yra vienas iš svarbiausių komponentų mitybos mūsų organizmo. D3 ar cholekalciferolis yra tik vitaminas, kuris yra gaminamas žmogaus organizme, kai jis yra veikiamas ultravioletinių saulės spindulių, ir vaidina svarbų vaidmenį mūsų bendrą sveikatą. Jis taip pat dažnai vadinama “ saulės vitaminas ” ir iš tiesų yra tiek vitaminų ir hormonų.

Naudoti

  1. Vitamin D3 skatina kalcio absorbcija yra svarbus sveikiems kaulams ir dantims.
  2. gydo kaulų sutrikimų, tokių kaip reumatinis artritas.
  3. paversta hormono žmogaus kūnas kalcitriolio, kuris kontroliuoja kalcio ir fosforo, ir kaulų metabolizmo ir nervų ir raumenų funkciją lygius.

vitamino D3 trūkumas

cholekalciferolis yra vienas iš labiausiai nepakankamai vitaminų. Nėra jokių abejonių, kad daug žmonių kenčia nuo jo trūkumas. Šis vitaminas yra labai svarbus kaulų sveikatai, ir be pakankamai savo kūną, kad organizmas negali įsisavinti pakankamai kalcio. Taigi, tai turės neigiamą poveikį jūsų kaulus.

Saugi riba vartojimo cholekalciferolis yra 10.000 tarptautinių vienetų (IUS).

Priežastys trūkumas vitamino D3

Vitamin D3 yra gaunama iš saulės spindulių poveikio. Taigi, pagrindinės priežastys, dėl deficito, taip pat susijęs su šio veiksnio – žmonės negauna pakankamai saulės spindulių. O kadangi šis vitaminas yra gana reta maisto šaltinių, dauguma žmonių negali gauti reikiamą dozę vitamino D3 ir produktų.

Nepakankama ekspozicija saulės

Mūsų kūnai reikia saulės ultravioletinių spindulių gaminti cholekalciferolis. Bent mes kasdien reikia apie 15 minučių saulėje. Tačiau tie iš mūsų, kurie dažniausiai yra patalpoje ar gyvenate regione, kur yra mažai saulės, negali gauti rekomenduojamą vertę poveikio ir kenčia nuo jos trūkumas.

Naudoti nuo saulės

odos vėžio baimė verčia mus naudoti apsauginį kremą nuo saulės. Tačiau, apsaugos nuo saulės su dideliu SPF apsaugo nuo naudingų kiekiu saulės spindulių reikia gaminti vitaminą D3 absorbciją.

Senatvė

Su amžiumi mūsų kūnas tampa mažiau paruošti reikiamą kiekį šio vitamino gamybą. Pagyvenę žmonės turi papildomas atsižvelgiant jį ryšium su inkstų funkcijos pablogėjimas.

Nepakankama vartojimas su maistu

Nors cholekalciferolis gali būti sintetinamas saulės spindulių poveikio, yra daug produktų, kurie taip pat gali tarnauti kaip šaltinių šio vitamino kiekis.

geras šaltinis vitamino D3 yra žuvis, ypač lašiša, tunas, sardinės ir žuvies produktų, tokių kaip menkės kepenų ir žuvų taukų. Nedideliais kiekiais vitaminiziruet D3 dalyvauja pieno, kiaušinių, duonos ir grūdų.
Taigi vegetarai yra labiau tikėtina, kad kenčia nuo trūkumas vitamino D3.

deficito atveju dėl vitaminų papildus D3 pagalbos.

Rizikos veiksniai

Yra kategorijos žmonių, kurie labiausiai tikėtina, kad kenčia nuo vitamino D3 trūkumas, nes jų poreikis vitamino D3 daugiau nei kiti:

  1. Nėščios moterys ar krūtimi maitinančioms moterims, ypač jaunos moterys ir paaugliai.
  2. Kūdikiai ir vaikai iki 5 metų amžiaus.
  3. Žmonės 60 metų ir vyresnio amžiaus.
  4. Žmonės, turintys tamsiai odos spalvos.

Dėl vitamino trūkumo simptomai D3

trūkumo simptomai vitamino D3 gali būti lengvai identifikuoti ir svyruoja nuo lengva rimtas. Jie gali būti skirstomi į tris kategorijas, būtent:., Susijusių su odos, skydliaukės ir neurologinių simptomų

1. Odą.

Sausa oda yra labiausiai paplitęs simptomas trūkumas cholekalciferolis ir dažniausiai atsiranda dėl antioksidantų trūkumo. Vitamin D3 vaidina svarbų vaidmenį sustabdyti priešlaikinį senėjimą, todėl jūsų oda elastinga ir padeda kovoti su odos problemomis, kaip antai psoriazės ir spuogų.

2. Skydliaukės.

Vitamin D3 yra labai svarbi tinkamam skydliaukės, yra svarbu, kad jos hormonų sintezei, taip pat, kaip ir ligų, susijusių su juo gydymui.

3. Neurologiniai simptomai.

Daugelis kenčia nuo neurologinių simptomų trūkumas vitamino D3. Cholekalciferolis padeda kontroliuoti skeleto ir nevalingi raumenų atsipalaidavimą. Trūkumas simptomai vitamino D3 yra spazmus ir susiaurėjimą kraujagyslės padidėjusio kraujo spaudimo, tokiu būdu padidinant migrenos ir galvos skausmas tikimybę. Visa tai galiausiai veda prie nerimo, depresijos, nemigos ir beviltiškumo arba kraštutiniais atvejais, šizofrenija.

4. Rachityzm.

Vitamin D3 vaidina svarbų vaidmenį kaulų sveikatai palengvinant kalcio absorbciją. Rachitas yra akivaizdžiausias požymis jos trūkumas. Tai yra dėl, daugiausia, į kūno nesugebėjimas taptų ir įsisavinti kalcio ir fosfatų.

5. Pažinimo iššūkiai.

Vitamin D3 taip pat vaidina svarbų vaidmenį mūsų smegenyse sveikatai. Tyrimai rodo, kad žmonės, kurių cholekalciferolis trūkumas turi prastą psichinę funkciją. Pagyvenusių žmonių yra ypač reikia suvartojimas papildomai šio vitamino papildomuose forma.

liga, kurią sukelia vitamino D3 trūkumas.

Nepakankamas lygis vitamino D3 yra susijęs su šių ligų:

1. Depresija.

Trūksta cholekalciferolis yra gana paplitusi tarp vyresnio amžiaus žmonėms ir gali sukelti psichikos ir neurologinių sutrikimų skaičius. Tai yra blogos nuotaikos ir pažinimo funkcijos sutrikimas, įskaitant Alzheimerio liga trūkumas. Šalutinis poveikis, vitamino D3 trūkumas yra nuotaikos pokyčiai, pavyzdžiui, depresijos, ypač sezoninis afektinis sutrikimas, problemų su atminties ir koncentracijos, nes šis vitaminas yra būtinas siekiant sukurti blokus, kurie gamina neurotransmiterių dalyvauja palaikant emocinę pusiausvyrą. Taigi, žmonės, kurie dažniausiai lieka kambaryje dažnai kenčia nuo nerimo ir depresijos.

2. Kaulų liga.

Vitamin D3 yra žinomas dėl savo gebėjimo padidinti kaulų sveikatą ir raumenų bei skeleto. Šio vitamino trūkumas sukelia osteopenija ir sukelia osteoporozę. Cholekalciferolis trūkumas taip pat prisideda prie raumenų silpnumas, taip didinant kaulų lūžių rizika.

3. Nugaros skausmas.

Pasak naujausių tyrimų, mažas vitamino D3 prisidėti prie lėtinio nugaros skausmo moterims plėtrą.

4. Plaukų slinkimas.

Tai tikrai nuostabu, bet vitamino D3 trūkumas taip pat susijęs su plaukų slinkimas. Kai kurie tyrimai parodė, kad žmonės, turintys vitamino D3 trūkumas dažnai kenčia nuo plaukų slinkimas.

5. Reumatoidinis artritas.

Reumatoidinis artritas yra autoimuninė liga, skausminga kuri atsiranda, kai kūno audiniai yra užpulti savo imuninę sistemą. Jis yra būdingas patinimas ir sunkia sąnarių skausmas. Vitamin D3 padeda reguliuoti imuninę sistemą ir užkirsti kelią šios ligos.

6. Išsėtinė sklerozė.

Išsėtinė sklerozė yra būklė, kai imuninė sistema atakuoja mielino apvalkalą nervinių skaidulų, kurių danga, kuri apsaugo nervų ląsteles. Pakankamas vitamino D3 turi apsauginį poveikį ir todėl sumažina išsėtinės sklerozės vystymosi riziką.

Gydymo.

Pažvelkime būdų, kaip gydyti D3 trūkumas.

vitaminai D3

1. Negauna pakankamai saulės spindulių yra efektyviausias būdas padidinti savo lygį vitamino D3. Puikus dydis saulės spindulių, kai Jūsų organizmas turi sugerti priklauso nuo odos tipo. Žmonės, turintys tamsiai odai reikia ilgesnio saulės spindulių, bet dažniausiai rekomenduojama ekspozicijos laikas svyruoja nuo 5 iki 24 minučių. Geriausias laikas saulėje nuo 11 val iki 3 val laikotarpiu nuo balandžio iki rugpjūčio mėnesio.

2. Produktai.

Kai kurie maisto šaltinių, pavyzdžiui jautienos kepenų, sūrio, kiaušinių ir riebios žuvies yra šiek tiek vitamino D3. Žuvų taukai yra svarbus šaltinis šio vitamino. Be to, spirituoto pieno ir kai kurių sultys taip pat yra cholekalciferolis. Tokiu būdu, dar vienas būdas didinti vitamino D3 lygį yra padidinti šių produktų vartojimą.

3. Papildyti su vitaminu D3.

Kai papildai, recepto, gali padėti kompensuoti vitamino D3 trūkumas. Tačiau jie turėtų būti imtasi pagal medicininės priežiūros, nes jų vartojimas gali būti susijęs įvairių šalutinių poveikių ar sukelti alergines reakcijas.

Vitamin D3 vaidina svarbų vaidmenį išlaikant bendrą sveikatą. Vitamin D3 turėtų būti priimtas lengvai, nes ji veda prie sveikatos problemų. Prevencija ir gydymas jo trūkumas ne tik pagerina kaulų sveikatą, bet taip pat sumažina tam tikrų ligų riziką.

About Taņa Krance Taņa 691 Articles
"Galima sakyti apie Taną Kranceą, tačiau bent jau ji yra įtikinanti ir nesavanaudiška. Žinoma, ji taip pat saugi, linksma ir lyderiai, tačiau jos yra sugadintos ir sumaišomos su beprotybiškumo įpročiais. tačiau jos įtikinamą pobūdį, tai yra tai, ką ji dažnai žavisi. Dažnai žmonės tikisi, kad ir atletika, kai jiems reikia gerbti. Žinoma, niekas nėra tobulas, o Taņa turi ir supuvusių nuotaikų, ir dienų. jos nesantaikos pobūdis ir nepatogus gamta sukelia daugybę skundų tiek asmeniškai, tiek kitiems. Laimei, jos nesąžišimas užtikrina, kad tai nėra labai dažnai. "

Pakomentuok pirmas!

Palikti komentarą

Your email address will not be published.


*